ראשי סיעות הימין מתחייבים לנתניהו: נצטרף רק לממשלת הליכוד

ראשי הסיעות של המפלגות שמרכיבות את גוש הימין, חתמו על מכתב מיוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו בו הם מתחייבים שלא לנהל מו"מ אחרי הבחירות, אלא רק עם הליכוד שבראשה עומד בנימין נתניהו

פוליטי 16.2.2020 | 18:57

מארק ישראל סאלם, פלאש 90

ראשי סיעות הימין, ש"ס, יהדות התורה וימינה, חתמו לראש הממשלה בנימין נתניהו על מסמך בו הם מתחייבים כי לא ינהלו מו"מ נפרד להקמת ממשלה שלא תחת הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי את המכתב יזמו יחד ראשי הסיעות המרכיבות את גוש הימין, השרים אריה דרעי, נפתלי בנט, יעקב ליצמן וחבר הכנסת משה גפני ובמכתב הם מעניקים התחייבות לנתניהו לקראת הקמת ממשלת ישראל ה-35.

במכתב כותבים ראשי הסיעות לראש הממשלה נתניהו, כי הדיווחים על כך שכחול לבן יקימו ממשלה בעזרת חלק מחברי בלוק הימין הן "ידיעות שאינן נכונות כלל", כלשון המכתב.

עוד כותבים, כי "לא נתמוך ולא נצטרף לשום ממשלה אלא ממשלה שתרכיב הליכוד ושבראשה יעמוד ראש הממשלה בנימין נתניהו", זאת, לצד התחייבות להמשיך את השותפות בגוש על ידי כך שהם סיכמו כי "לא ננהל מו"מ נפרד להקמת ממשלה אחרת".

אפשר לציין שלאחרונה נשמעו קולות על אפשרות כי בלוק הימין לא יחזיק מעמד לאחר הבחירות, וכי חלקים מגוש הימין יחברו לממשלה של כחול לבן בראשות בני גנץ.

כך למשל פרסמנו ב'בחדרי חרדים', כי חבר הכנסת אורי מקלב התבטא בסוך השבוע בראיון באנגלית כי הוא לא סוגר את הדלת בפני כחול לבן וכי יהדות התורה יכולה לשבת עם בני גנץ ואף לדבר עם יאיר לפיד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום