נתניהו שכנע את המפלגה שזכתה ב-16 אלף קולות לפרוש

ראש הממשלה נתניהו נועד הבוקר עם משה גרין יו"ר מפלגת 'צומת' שהשיגה בבחירות האחרונות כ-16 אלף קולות וסיכם איתו על פרישה מהמירוץ ועל תמיכתו בליכוד

פוליטי 16.2.2020 | 14:22

בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

15 יום לבחירות וראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במאמציו לגייס קולות אל גוש הימין כדי להביא לניצחון הגוש של עם גיוס 61 מנדטים הנדרשים. הבוקר (ראשון) הוא סיכם בהצלחה עם מפלגה קטנה על פרישה ותמיכה בליכוד.

מדובר במפלגת 'צומת' בראשות משה גרין שהתמודדה גם בבחירות הקודמות והצליחה לגייס כ- 16,000 קולות. ראש הממשלה נתניהו נפגש הבוקר יחד עם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן עם יו"ר המפלגה ופגישה סוכם על שיתוף פעולה במסגרתו תסיר צומת את מועמדותה לכנסת ה-23 ותתמוך בליכוד בבחירות הקרובות.

"הסיכום שהושג בין הליכוד וצומת נועד לתת מענה לסוגיות החשובות של ההתיישבות הכפרית בכלל והמושבים בפרט. מדובר בצעד חשוב נוסף בדרך להשגת 61 מנדטים ובמטרה למנוע בזבוז קולות מיותר מגוש הימין", נמסר מטעם מפלגת הליכוד.

במסגרת ההסכם, התחייבו בליכוד על שיתוף פעולה ועל קידום סדר יום לאומי משותף ועל קידום מדיניות חברתית כלכלית על ידי הממשלה בראשות יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו. על פי הסעיפים המופיעים בהסכם, יוקם מכון חינוכי היסטורי להנצחת מורשתו של רב אלוף אלוף במיל' רפאל איתן ז"ל, תוקם ועדה בין משרדית תוך חודשיים מיום כינון הממשלה החדשה לטיפול בנושא קרקעות ותכנון במרחב הכפרי.

בנוסף, אותה ועדה בין משרדית אמורה לגבש את המלצותיה באשר להקפאת חוק קמיניץ (תיקון 116). סעיף נוסף המופיע בהסכם בין הליכוד לצומת נוגע להקמת ועדה בין משרדית לבחינת פתרונות לסוגיות שהועלו על ידי נהגי המוניות וההיסעים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום