הרב כהן בא בחלום לחסיד שיבקש סליחה מהרבי מגור

סיפור על חלום מדהים מסעיר את חסידות גור: הגאון המפורסם רבי צבי כהן זצ"ל שהיה גר בשכנות עם הרבי מגור בא בחלום לאחד החסידים וביקשו שיילך לבקש סליחה מהרבי. הסיפור המלא ב'בחדרי חרדים'

חרדים 15.2.2020 | 23:39

באדיבות המצלם, פלאש 90

בשבוע שעבר הסתלק לבית עולמו הגאון רבי צבי כהן זצ"ל בעל מחבר הספרים הנודעים בהלכה ורב בית הכנסת 'אהל אברהם' בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתוך השבעה בא הגר"צ כהן זצ"ל ליהודי בבני ברק חסיד גור בשם ר' חנוך גבריאלוב שמנהל את חנות כתרי אותיות לסת"ם במשך שנים רבות.

הגר"צ כהן התגורר ברחוב רשב"ם בבני ברק בבניין של האדמו"ר מגור הרב כהן היה גר בקומה האחרונה והרבי מגור בקומה הראשונה.

במשך השנים הגר"צ כהן השתמש במקלט של הבניין לאחסון הספרים הרבים שהוציא לאור. רבי צבי זצ"ל היה בקשרי ידידות עם חנוך גבריאלוב כשהוציא ספר על סת"ם וחפני שמונה שנים התקשר אחד המשמשים לחנוך וביקש ממנו שישכנע את הגאון רבי צבי כהן לתת אישור להכין חנייה מתחת לבניין בשביל הרבי.

הרב כהן טען שיש לו חזקה על המקום ולא אישר את החנייה. השבוע ביום שלישי לפנות בוקר תוך כדי ימי השבעה חנוך גבריאלוב התעורר מחלום ובו  הרב כהן מזכיר לו את הסיפור מלפני שמונה שנים וביקש ממנו שיבקש סליחה בשמו מהרבי.

ר' חנוך גבריאלוב נכנס למעונו של הרבי מגור לספר את דבר החלום ואמר מחול לו מחול לו מחול לו שלוש פעמים והוא מעולם לא הקפיד עליו אף פעם. חנוך עצמו הוסיף לשאול את הרבי מה אעשה אם יגיע שוב בחלום. ענה הרבי בחיוך "אל תדאג הוא לא יגיע יותר".

את הסיפור סיפר ר' חנוך גבריאלוב בשבעה לבני משפחתו של הגאון רבי צבי כהן זצ"ל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום