דיווחים על תקיפה בסוריה: מערכת ההגנה האווירית הופעלה

מספר תושבים ועיתונאים דיווחו על פיצוצים שנשמעו באזור דמשק. בערוץ הטלוויזיה של משטר אסד דווח על טילים ששוגרו מאזור רמת הגולן אל עבר הבירה אך יורטו על ידי סוללות הגנה אווירית

חדשות בעולם 14.2.2020 | 00:56

אילוסטרציה | נתי שוחט, פלאש 90

מערכת ההגנה האווירית בסוריה יירטה כמה טילים ששוגרו לשטח המדינה מכיוון ישראל, כך דיווחו הלילה (בין חמישי לשישי) כלי תקשורת בסוריה. על פי הדיווחים באתר אלשרק אלווסט ובטלוויזיה הממשלתית, הטילים שוגרו מרמת הגולן וכוונו אל עבר מטרות בקרבת דמשק. מספר תושבים וכתבים בבירת סוריה דיווחו על פיצוצים שנשמעו, אך טרם התקבלו אימותים לדיווחים.

לפני יומיים תועד מסוק קרב Mi-17 של צבא סוריה בעודו מופל בידי צבא טורקיה בקרבות באזור העיר אידליב במדינה. לתקרית קדמו דיווחים על הריגתם של חמישה חיילים טורקים והודעה טורקית לפיה הותקפו בתגובה כ-101 מטרות סוריות ברחבי המדינה. 

לפני חודש דווח על שלושה הרוגים בתקיפה שיוחסה לישראל סמוך לשדה התעופה T4 ליד חומס שבסוריה. לפי הדיווחים, הותקפו מחסני נשק אירניים וההרוגים הם אנשי מליציות אירניות. תחילה דיווחה הטלוויזיה הסורית כי התקיפה בוצעה באמצעות מל"טים וטילים שחלקם אף יורטו, אך בהמשך חזרה בה וטענה שהתקיפה בוצעה על ידי מטוסי קרב ששיגרו מספר טילים לעבר שדה התעופה.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום