נתניהו: "ביקשתי מניר ברקת להיות שר האוצר המיועד בממשלה הבאה".

לאחר דיווחים מקדימים, הערב הודיע נתניהו כי ביקש מחבר הכנסת וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, לשמש לאחר הבחירות כשר האוצר. ברקת: "מודה על האמון הגדול"

פוליטי 13.2.2020 | 21:34

מתוך הטוויטר של נתניהו

חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד מקבל ככל הנראה את הפרס על נאמנותו לנתניהו שהכריז היום כי ביקש מברקת להיות שר האוצר המיועד הבא אם ינצח בבחירות. שר האוצר הנוכחי, משה כחלון, ימשיך לכהן בתפקיד עד כינון הממשלה הבאה.

ברקת, לשעבר ראש עיריית ירושלים, הצטרף לליכוד לאחר סיום תפקידו והוא  אף הצהיר בעבר כי כוונתו הסופית היא להיות ראש הממשלה לאחר עידן נתניהו.

ברקת עצמו התייחס להודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו שלפיה הוא ישמש כשר האוצר בממשלתו הבאה: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון הגדול בבקשתו שאהיה שר האוצר בממשלה הבאה ועל כך שאימץ את התכנית הכלכלית שיזמתי". הוא הוסיף:

"על כולנו להירתם יחד לניצחון הליכוד בבחירות כדי להקים ממשלה לאומית, על מנת שנוכל לממש את הרפורמות הגדולות שיביאו להמשך הצמיחה והשגשוג למדינת ישראל כולה", הוסיף ברקת.

הרעיון למנות את ברקת לתפקיד נולד לאחר סקרים שביצעו בליכוד והוכיחו כי מינוי של ברקת לתפקיד הבכיר צפוי לקרוץ לימין הרך, בתחילה המהלך נתקל בהתנגדות של ח"כ יריב לוין. בין היתר מחשש שפוליטיקאי חדש יחסית יצבור כוח כה גדול בתפקיד שר האוצר, אך נתניהו עמד על כך.

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום