'עוצמה יהודית' במגמת עליה ומתקרבת לאחוז החסימה

איתמר בן גביר יכול לחייך ולחגוג הערב עם טשולנט וגפילטע פיש. מנתוני הסקר שפורסם הערב ב'ערוץ 12', עולה כי מפלגתו 'עוצמה יהודית' במגמת התחזקות ומתקרבת משמעותית לאחוז החסימה | תגובתו: "הסיכוי היחיד להקמת ממשלת ימין ולמנוע בחירות רביעיות – רק עם ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית"

פוליטי 13.2.2020 | 21:30

עו"ד איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר שבוצע על ידי מכון הסקרים 'מדגם' של מנו גבע עבור מהדורת החדשות של 'ערוץ 12', מגלה כי מפלגת 'עוצמה יהודית', מתקרבת משמעותית לעבור את אחוז החסימה עם 2.2% מהקולות – כמאה ועשר אלף קולות.

עוד עולה מנתוני הסקר כי הקיפאון בגושים נמשך, ולא ניתן להרכיב ממשלה. גוש הימין עומד על 56 מנדטים, וגוש המרכז שמאל עומד על 57.

עוד עולה מהסקר כי 'כחול לבן' היא המפלגה הגדולה ביותר עם 35 מנדטים, אחריה הליכוד עם 33 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים, 'העבודה-גשר-מרצ' עם 9, ש"ס ויהדות התורה עם 8 כל אחת, 'ימינה' ו'ישראל ביתנו' עם שבעה מנדטים כל אחת.

מן הסקר עולה עוד כי מפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות איתמר בן גביר, מתחזקת משמעותית ומתקרבת אל עבר אחוז החסימה עם 2.2%.   

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, הפער גדל במעט לטובת נתניהו. כאשר 42% מהמשיבים לסקר סבורים שהוא המתאים ביותר לתפקיד, לעומת 36% מהמשיבים סבורים שבני גנץ מתאים יותר. 17% השיבו "אף אחד מהם".

ב'עוצמה יהודית' מגיבים לנתוני הסקר ואומרים: "כעת ברור הלחץ של גורמים בליכוד ובימינה שהחלו לתקוף את עוצמה יהודית. כך גם היה בפעם הקודמת – ככל שעוצמה יהודית החלה לעלות, כך גם המתקפות נגדה. הסקר הערב מבהיר לכולם: הסיכוי היחיד להקמת ממשלת ימין ולמנוע בחירות רביעיות – רק עם ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום