מי עשה מנוי לנער שנהרג בתאונת קורקינט?

למרות החוק האוסר שימוש בקורקינט חשמלי מתחת גיל 18 ככל הנראה מישהו פתח מנוי לנער החרדי שנהרג אמש בתאונת קורקינט בתל אביב • המשטרה חוקרת את המקרה ואת נסיבות התאונה • חברת הקורקינטים השיתופיים: "אנו כואבים את הטרגדיה הנוראית וליבנו יוצא אל משפחתו של הנער"

חדשות בארץ 13.2.2020 | 16:07

תאונת הקורקינט | צילום: תיעוד מבצעי, מד"א


המשטרה ממשיכה לחקור את תאונת הקורקינט הקטלנית ברחוב משה דיין בתל אביב, בה נהרג אתמול הנער דניאל כהן בן ה-13. כהן, בן למשפחה חרדית שלמד בתלמוד תורה 'פיתוחי חותם', חגג בר מצווה רק לפני כחודש. התאונה שבה נהרג, היא התאונה הקטלנית הראשונה ב-2020 שבה מעורב קורקינט.

הנער נפצע באורח אנוש, לאחר שחצה את הכביש עם הכלי הדו גלגלי הממונע ונפגע ממערבל בטון. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו החייאה ופינו אותו במצב אנוש, למרכז הרפואי 'תל השומר', שם נקבע מותו. כהן נטמן אמש בבית העלמין ירקון.

אמש קיימה המשטרה שחזור לתאונה עם הנהג ומשאיתו, והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, לאחר שאמר כי לא הבחין בכהן, שעל פי מצלמת אבטחה שתיעדה את האירוע, התפרץ לכביש מהמדרכה.

מהחקירה עולה, כי הקורקינט הממונע שייך לחברת הקורקינטים השיתופיים 'ליין', אף על פי שנדרשת הוכחה שגיל השוכר עומד על 18 ומעלה. כזכור, על פי החוק, שנכנס לתוקפו לפני כמה חודשים, חל איסור לרכב על קורקינט ממונע או אופניים חשמליים, למי שלא מלאו לו 18.

ככל הנראה, אדם אחר הוא שהזין את פרטי האשראי שלו ואת זהותו לטובת הנער.

החברה עצמה פתחה בתחקיר כדי לעלות על הבעיה, ומסרה לכלי התקשורת: "אנו כואבים את הטרגדיה הנוראית וליבנו יוצא אל משפחתו של הנער.

"הרכיבה אסורה מתחת לגיל המותר על פי חוק. לקורקינטים השיתופיים של ליין, מערכת הסורקת את התעודה המזהה, של המבקשים לרכב על הכלים, בהתאם להוראות עיריית תל אביב. כמו כן, חל איסור מוחלט להזין תעודה או פרטי תשלום של אדם אחר וכן אסור לפתוח כלי לרכיבה עבור קטין.

"אנו ממשיכים לחקור את המקרה ונעמוד לרשות כל גורם רשמי שיבקש את עזרתנו. נכון לשעה זאת אף גורם רשמי לא פנה לחברה, גם לא המשטרה".

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום