בעקבות הקורונה: רשת הילטון סגרה 150 בתי מלון בסין

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, רשת הילטון סגרה באופן זמני 150 בתי מלון בסין, עם 33 אלף חדרים בסך הכל • בשיחה למשקיעים העריך המנכ"ל, כי אם משבר הקורונה יימשך בין חצי שנה לשנה, הרשת עלולה להפסיד במהלך שנת 2020 בין 25 ל-50 מיליון דולרים

חדשות בעולם 13.2.2020 | 13:02

מלון הילטון צילום: pixabay

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, רשת הילטון סגרה באופן זמני 150 בתי מלון בסין, עם 33 אלף חדרים בסך הכל. את ההודעה קיבלו המשקיעים בשיחת ועידה עם מנכ"ל הרשת. כך דווח באתר "ביזנס אינסיידר".

סמנכ"ל התקשורת של הרשת אמר כי "הילטון סגרה באופן זמני כ-150 בתי מלון בסין בהוראת הרשויות המקומיות. חלק מהמלונות עדיין מארחים אורחים ואנשי רפואה, אבל הם לא מקבלים אורחים חדשים. נבדוק לגבי פתיחה מחודשת של המלונות בהקדם האפשרי וברגע שהרשויות המקומיות יאשרו שזה ראוי".

רשת הילטון אמנם ביצעה את הסגירה המשמעותית ביותר עד ה, אך הם לא היחידים. מנכ"ל ענקית המלונות בסט ווסטרן אמר לאתר התיירות "סקיפט" כי הרשת נאלצה לסגור סניפים רבים בסין. רשתות הייאט, מריוט, IHG ו-ווינדהאם ביטלו את דמי הביטול ושינוי ההזמנות באזורים שנפגעו מהווירוס, כמו גם גם Airbnb שמאפשרת לאורחים לבטל הזמנות באזורים נגועים ללא דמי ביטול. בנוסף לכך, יותר מ-73 חברות תעופה וחברות ספנות רבות ביטלו את הטיסות לסין. 

בשיחה למשקיעים העריך המנכ"ל, כי אם משבר הקורונה יימשך בין חצי שנה לשנה, הרשת עלולה להפסיד במהלך שנת 2020 בין 25 ל-50 מיליון דולרים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום