ליברמן: "לא מתנגד לישיבה בממשלה עם העבודה-גשר-מר"צ"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן התייחס הבוקר לפלונטר הפוליטי ואמר כי לא תקום ממשלת אחדות, ליברמן רימז כי יתכן וחכי"ם מגוש הימין יערקו ויאפשרו לבני גנץ להקים ממשלה, בנוסף אמר כי יותר ממחצית סיעת הליכוד רוצים לבחור יו"ר חדש

פוליטי 13.2.2020 | 10:16

יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תקף הבוקר (חמישי) את חברי מפלגת ימינה ואת שר הביטחון נפתלי בנט ואמר: "ברגע שימינה תוכל לחבור לכחול לבן – בנט ושקד יעשו את זה, לכן נתניהו החליט לתמוך בבן גביר".

בראיון 'לגלי צה"ל' אמר ליברמן כי ברור שלא תקום ממשלת אחדות ויתכן ונגרר לבחירות מועד ד' בקיץ הקרוב. בנוסף תקף ליברמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "יותר ממחצית סיעת הליכוד חולמת לבחור יו"ר חדש. הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר".

ליברמן התייחס לאפשרות לישיבה בממשלה עם מפלגות השמאל בראשות גנץ ואמר: " לא מתנגד לישיבה עם העבודה – גשר – מר"צ, ישבתי בעבר בממשלה עם עמיר פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר, הכל תלוי בקווי היסוד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדברים וכתב: "ליברמן מודיע שישב בממשלה עם העבודה ומרצ, ממשלה שלא יכולה לקום בלי תמיכת הרשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תמנע בחירות רביעיות והקמת ממשלה מסוכנת לישראל".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום