אל על מבטלת את טיסותיה להונג קונג

חברת התעופה הודיעה כי תפסיק את הטיסות להונג קונג עד ל-20 במרץ בשל התפרצות נגיף הקורונה • האריכה את הפסקת הטיסות לביינג'ינג עד ל-24 באפריל

בריאות 12.2.2020 | 18:07

פלאש 90

חברת אל על הודיעה על ההפסקת הטיסות להונג קונג בשל התפרצות נגיף הקורונה. אחרי שהפסיקה לפני כחודש את טיסותיה לבייג'ין ודיללה את תדירות הטיסות להונג קונג, מודיעה החברה על הפסקת הטיסות בקו עד ל-20 בחודש מרץ. במקביל האריכה אל על את השהיית הטיסות לבייג'ינג עד לסוף אפריל (24.4). בשלב זה הטיסות לתאילנד יימשכו אך תדירותן תרד לטיסה יומית אחד במקום שתי טיסות. בעוד כשבועיים צפויה אל על להשיק קו ישיר לטוקיו - בשלב זה הקו שיפעל בתדירות של 3 טיסות שבועיות יפעל כמתוכנן. 

מנכ"ל אל על גונן אוסישקין מסר היום: "אנו עוקבים ברמה השוטפת אחר ההתפתחויות והדיווחים מסין ומקווים כי האופטימיות הזהירה המשתקפת בשעות האחרונות בתקשורת העולמית, אכן תקבל תוקף ממשי בימים הקרובים. יחד עם זאת, החברה מבצעת התאמות מסחריות בקשר ללוח הטיסות ליעדי המזרח הרחוק ומטוסים אשר יהפכו זמינים, יופנו לתגבור לוח הטיסות לצפון אמריקה ואירופה, בדגש על תקופת חג הפסח".

אתמול דיווחה אל על כי הנזק שהיא תספוג בעקבות נגיף הקורונה יגיע ל-30 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. חברת התעופה דיווחה לבורסה כי היא "עוקבת באופן שוטף אחר ההתפתחויות בעולם בקשר עם נגיף הקורונה ובוחנת את ההשלכות על פעילותה". 

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום