עמית סגל VS בן גביר: "רץ רק בשביל הכסף"

הפרשן הבכיר של חברת החדשות, מסביר למה לדעתו מפלגת 'עוצמה יהודית', רצה לכנסת למרות שאין לה סיכוי לעבור את החסימה. בן גביר בתגובה: "תודרך על ידי ימינה'"

פוליטי 12.2.2020 | 23:42

הדס פרוש, פלאש 90

בבחירות הנוכחיות, יש רק מפלגה אחת שמקבלת עשרות אלפי קולות, אך לפי רוב מוחלט של הסקרים, היא לא עוברת את אחוז החסימה - מפלגת עוצמה יהודית, בראשותו של עורך הדין איתמר בן גביר.

במידה ותהיתם, מדוע בכל זאת בן גביר מתעקש לרוץ, לפרשן של 'החדשות', עמית סגל יש הסבר מעניין משלו, בן גביר תוקף אותו וטוען שהוא מתודרך על ידי ימינה.

סגל טוען: "הסיבה שבן גביר רץ שוב ושוב לא קשורה למעבר אחוז החסימה, כי אין לכך אפילו אלפית האחוז של סיכוי", כותב סגל בחשבון הטלגרם שלו.

אז מה הסיבה? "מי שמקבל 1% מהקולות זכאי למימון מהמדינה, שחשוב לתפעול האופרציה שמקיפה את עצמה יהודית ושלוחותיה. מכאן גם שלל ההדלפות המסעירות-לכאורה שלא יצא מהן ולא ייצא מהן אף פעם כלום".

"אחרי הכשלונות של 2003, 2006, 2013, 2015 ו-2019 מי שבאמת חושב שבן גביר ושות' יכולים לעבור זקוק לבוחן מציאות, ההבדל היחיד מהפעמים הקודמות זה שהפעם לא הצליחו לעבוד על הסוקרים, ואפילו שם בן גביר לא עובר, מתישהו גם ערוצי החדשות יפסיקו לנפח את המנייה מעבר לגודלה הטבעי הצנוע".

איתמר בן גביר אומר ל'כיכר השבת', בתגובה לדבריו של סגל: "שמח שאנשי ימינה נמצאים בלחץ וזה רק מבשר על כך שהסחף שאנחנו מרגישים אותו אמיתי ונכון. היום התדרוך של ימינה שאנחנו מתמודדים בשביל כסף, מחר יגידו שבשביל החייזרים ומחרתיים הם יטענו שאנחנו מתמודדים כדי שהפועל תל אביב תזכה באליפות....".

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום