שלושה חודשים אחרי בר המצווה: הילד דניאל כהן ז"ל 

בקהילה החרדית בתל אביב ממאנים לעכל את האסון הכבד שניחת עליהם, מותו הטראגי של נער בר המצווה דניאל כהן ז"ל בתאונת דרכים | מכר המשפחה מספר: "הוא ילד מתוק וחמוד, ילד ממושמע, היה נעים הליכות" | הלוויה ב-23:30

חדשות בארץ 12.2.2020 | 21:11

נר דולק. אילוסטרציה צילום: unsplash

טרגדיה קשה בקרב בני הקהילה החרדית בתל אביב: הילד דניאל כהן ז"ל בן ה-13, נהרג אחר הצהריים בתאונה קשה ברחוב דרך משה דיין בתל אביב, עת רכב על קורקינט חשמלי.

התאונה אירעה באזור השעה 16:20 לערך, אז נפגע הנער ממשאית חולפת ונפל ארצה פצוע ומחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה וארגון הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח וביצעו בו פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש. הנער כבן 13 פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים תל השומר, שם למגינת לב נקבע מותו.

הוא נולד לאביו ר' שלום כהן בשכונת כפיר בתל אביב, העוסק בעסקי התיווך. הוא נכדו של הגאון רבי ברוך כהן מאנשי תל אביב של פעם, תלמיד חכם עצום שעוסק רבות בקבלה.

הילד לומד בכתה ח' תלמוד תורה 'פיתוחי חותם' ברחוב איסרליש בתל אביב שיסד הרב שמעון חיררי זצ"ל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בטרגדיה קשה מאוד בקהילה בתל אביב, בכל מוצאי שבת היה מגיע עם אביו לאבות ובנים בבית הכנסת 'רבינו יוסף חיים', הרב שלמה פרץ מנהל מסגרת 'אבות ובנים' מספר כי הוא היה מגיע בקביעות בכל מוצאי שבת, כך גם בכל ערב לישיבת המתמידים בבית הכנסת אחרי הלימודים והוא כנראה היה בדרכו לישיבת המתמידים.

הרב פרץ מספר ל'בחדרי חרדים' על המשפחה ועל דניאל ז"ל: "הוא ילד מתוק וחמוד, ילד ממושמע, היה נעים הליכות, כל המשפחה הם משפחה שקטה וצנועה, אי אפשר להבין את זה ולעכל את הטרגדיה".

בפעילות ארגון זק”א תל אביב הושג הלילה ויתור על הבקשה לנתיחת גופת הבחור. הלווייתו תתקיים הלילה בשעה 23:30 בבית העלמין ירקון.

מתנדבי זק”א ת”א מסייעים למשפחה בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום