נתניהו לבן גביר: "לא הצעתי כלום; תפרוש"

בניגוד לפרסומים לפיהם ראש הממשלה נתניהו הבטיח באמצעות מקורביו לסייע לאיתמר בן גביר לעבור את אחוז החסימה, בראיון שמעניק הערב נתניהו הוא מכחיש ומפצי בבן גביר לפרוש

פוליטי 12.2.2020 | 18:03

רה"מ ובן גביר צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו מכחיש הערב את הפרסומים לפיהם הבטיח באמצעות מקורביו כי יסייע למפלגת עוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה, בתמורה לפרישתו של בן גביר באם נגיע לסיבוב רביעי.

בראיון הערב פונה ראש הממשלה נתניהו לאיתמר בן גביר ומפציר בו שיפרוש כיוון שלדעתו הוא לא עובר את אחוז החסימה.

בראיון הערב (רביעי) אמר נתניהו, "לא הצעתי כלום לבן גביר. אני קורא לו לפרוש ושאף אחד לא יבזבז עליו קולות. הוא לא עובר אחוז חסימה. עם הקולות האלה אנחנו מנצחים את הבחירות ומקימים ממשלת ימין".

כזכור, על פי הפרסום הבוקר (רביעי) ב'ידיעות אחרונות', מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו ניהלו בשבוע החולף מגעים עם עו"ד איתמר בן גביר, שמתבסס על ההבנה כי בפעילות קלה 'עוצמה יהודית' יכולה לעבור את אחוז החסימה, כשבליכוד יציעו את עזרתם כדי לפעול לכך שהדבר יקרב את הימין לגוש של 61 מנדטים.

בתגובה לדבריו של נתניהו מוסר עו"ד בן גביר כי: "נתניהו מכיר היטב את הגורם הבכיר שדיבר איתי ויודע מצוין מה הוא הציע לי".

בן גביר הוסיף: "לצערי במקום לאמץ את ההצעה שהליכוד יעזור לעוצמה יהודית ולימין כולו ויקים גוש ימין של 61 הוא חוזר על הטעות פעמיים, ובמקום ללמוד מהפעם הקודמת בה הצהרנו ואמרנו שאם אין עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית הוא עושה נזק לעצמו ולגוש הימין כולו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום