יעלון תוקף, גנץ שותק ונתניהו מלבה את האש

כצפוי, פגישתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן עוררה סערה גדולה במערכת הפוליטית. בכחול לבן היו שתקפו והיו שנמנעו וראש הממשלה ניצל את ההזדמנות וניגח את גנץ

פוליטי 12.2.2020 | 15:24

אהוד אולמרט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יממה לאחר פגישתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, במערכת הפוליטית מנצלים את הפגישה לתעמולת בחירות ולמתקפה הדדית בין כחול לבן לליכוד. חלקם ממהרים לתקוף את אולמרט, אך גנץ מסרב לגנות.

חבר הכנסת משה יעלון מראשי כחול לבן תקף הבוקר בראיון לאולפן Ynet את המפגש וטען כי מדובר בחרפה. "הייתי מגדיר אותה כפגישה שיש בה קלון. חבל שהתקיימה" לדבריו "משחר הציונות לא קם מנהיג אצלם שהיה מוכן לחלק איתנו את הארץ. הרי ערפאת סירב לקמפ דייוויד, להצעת קלינטון, ואבו מאזן סירב להצעת אולמרט" טען יעלון, "אז מה אתה עכשיו הולך לסנגר עליו?"

יעלון דחה את הטענות שהשמיע ראש הממשלה בתחילת השבוע וטען כי אולמרט לא מייעץ לגנץ: "עוד שקר, כמה אפשר לשקר? אני בכלל טוען שנתניהו בזמן האחרון איבד כיוון. הוא נשען על שקרים, ומי שנשען ובונה את המדיניות, את הפוליטיקה שלו על שקרים, אין לו תקומה - אהוד אולמרט איננו יועץ של כחול לבן, ומספיק עם השקר הזה" פסק הרמטכ"ל לשעבר.

יושב ראש מפלגתו חבר הכנסת בני גנץ מנגד סירב לתקוף או לגנות את ראש הממשלה לשעבר ואמר הבוקר, כי ‏"אני מקווה שאבו מאזן אמר לאולמרט שאין מה לחזור אחורה לתוכניות בלתי רלוונטיות. אולמרט היה ראש ממשלה בעבר ואני לא קובע לו מה לעשות מחר בבוקר".

ראש הממשלה נתניהו כהרגלו, ניצל את ההזדמנות ותקף את גנץ: "כיוון שגנץ לא יכול להקים ממשלה בלי תמיכה של אחמד טיבי בכנסת" הסביר אש הממשלה, "אין פלא שהוא מסרב לגנות את יועצו הקרוב אהוד אולמרט שמתייצב יחד עם אבו מאזן ואחמד טיבי נגד תכנית המאה. גנץ, הגיע הזמן שתשים את ישראל לפני הכל ותגנה את דבריו של חבריך אהוד אולמרט".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום