החייל שנפצע בינוני בפיגוע הדריסה בירושלים - שוחרר לשיקום

החייל שנפצע בינוני בפיגוע הדריסה בירושלים בשבוע שעבר, שוחרר בחסדי שמים מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לשיקום רפואי לאחר שמצבו השתפר מאז שנותח

חרבות ברזל 12.2.2020 | 10:50

דוברות הדסה עין כרם

בשורה טובה מבית החולים הדסה עין כרם: החייל שטופל בבית החולים לאחר פיגוע הדריסה בשבוע שעבר בירושלים, שוחרר היום (רביעי), מבית החולים - לשיקום. 

החייל נפגע באורח בינוני עם שברים באגן, בחזה ובפניו וטופל על ידי כירורגים, ומומחי טראומה אורתופדית וכן נותח על ידי כירורגים פה ולסת. עם צאתו הודתה המשפחה לצוות הסיעודי והרפואי.

כזכור, ביום רביעי שעבר מחבל האיץ את רכבו לעבר לוחמי צה"ל בסמוך למתחם התחנה בירושלים, פגע בהם ופצע את אחד החיילים באורח קשה. 13 חיילים נוספים נפצעו באורח קל.

לאחר מכן הצליח המחבל להימלט מהמקום, מבלי שנורו לעברו יריות. חלק מהחיילים הצליחו להכניס מחסניות לכלי הנשק ואף ניסו לרדוף אחריו, אך הוא נמלט במהירות.

מדובר בחאלד אל-טורמאן, בן 24 משכונת א-טור שבמזרח העיר, אדם ללא רקע ביטחוני מוקדם כלשהו.

לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני נרחב בשיתוף כוהב"ט, השב"כ ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו הכוחות את המחבל שנלקח לחקירה.

מהמשטרה נמסר, כי "לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני נרחב של צה״ל בשיתוף השב"כ, לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו הכוחות לפני זמן קצר את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה היום לפנות בוקר בירושלים. המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום