הקורונה בישראל: העירייה הוציאה מהגן ילדות ממוצא סיני

מספר הורים שהגיעו הבוקר להכניס את בנותיהן לגן עירוני בעיר ראשון לציון, הופתעו לגלות 2 ילדות חדשות ממוצא סיני שחזרו לאחרונה עם משפחתן מסין, ולא שהו בבידוד • ההורים זעמו על כך שהילדות הגיעו לגן, ומיהרו להוציא את ילדיהם מהגן מחשש שידבקו בנגיף הקטלני

בריאות 11.2.2020 | 21:33

גן ילדים צילום: pixabay

מספר הורים שהגיעו הבוקר (שלישי) להכניס את בנותיהן לגן עירוני בעיר ראשון לציון, הופתעו לגלות 2 ילדות חדשות ממוצא סיני שחזרו לאחרונה עם משפחתן מסין, ולא שהו בבידוד כהוראת משרד הבריאות.

כזכור, הוראות משרד הבריאות קובעות כי מי שחוזר מסין צריך לשהות בבידוד ביתי למשך תקופה של 14 יום - זמן הדגירה של הנגיף.

ההורים זעמו על כך שהילדות הגיעו לגן, ומיהרו להוציא את ילדיהם מהגן מחשש שידבקו בנגיף הקטלני. לאחר מכן הם אף הגיעו לעירייה ודרשו שהנושא יטופל.

"היום בגן בבוקר הכנסתי את הבנות, דיברתי עם הגננת, הגננת גם מאוד חמודה, היא קיבלה אותן והכול", שיחזר בני דהן, אביהן של הבנות שהוצאו מהגן בהוראת העירייה בשיחה עם חדשות 12. "אחרי שעתיים אני מקבל טלפונים מהגננת שיש בלגן, שההורים באים ולוקחים את הילדים שלהם בהיסטריה. התקשרו אליי כמה הורים לדבר איתי, תחקרו אותי, פתאום מהעירייה התקשרו אליי ואמרו לי: 'תשמע, יש פה בלגן, הורים מתקשרים אלינו, זה כבר עבר לראש העיר. בינתיים תוציא את הילדים' - אנחנו לא מצורעים".

לדברי אחת מעובדת הגן, העובדה שהבנות הגיעו למקום מלתחילה - היא מחדל חמור ביותר של העירייה. "כל ההורים באו, התחילו לרוקן את הגן, והייתה שם התלהמות מאוד גדולה ובצדק, היה מחדל גדול מאוד של העירייה. מבחינתי זה מחדל גדול. אחר כך אני ועוד סייעת ישבנו לחטא את הגן עם אלכוהול ושולחים לנו חברת ניקיון עכשיו. אחר כך התקשרו אליי ואמרו לי לא להכניס אותן עד להודעה חדשה. אחרי שהן כבר נכנסו, שיחקו עם הבנות, נגעו בכל הגן", היא אמרה בשיחה עם חדשות 12.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "לאור החששות שצפו מקרב הורי הגן, אב המשפחה הביע הבנה והסכמה להמתין עד שיובהר המצב".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום