נתניהו בבקעת הירדן: נחיל את הריבונות בהסכמה עם האמריקנים – ולא כמהלך חד צדדי

נתניהו סייר במבואות יריחו, השתתף בנטיעות לרגל ט"ו בשבט – והבטיח: טראמפ יכיר בהחלת הריבונות בכל היישובים כפי שעמד בכל הבטחותיו, אבל נעשה זו בהסכמה עם הממשל בוושינגטון. עוד שיתף נתניהו כי כרגע עוסקים בישראל במיפוי השטח יחד עם הגורמים בארה"ב

מדיני 10.2.2020 | 17:04

פלאש 90

ריבונות בהמתנה: ראש הממשלה נתניהו מצהיר בסיור בבקעת הירדן: "טראמפ אמר שהוא יכיר בהחלת הריבונות בבקעת הירדן, בצפון ים המלח ובכל היישובים ביהודה ושומרון. זה לא תלוי בהסכמת הפלסטינים - אנחנו עוסקים כרגע במיפוי", כך נתניהו.

לאחר שהשתתף באירוע נטיעות לרגל ט"ו בשבט אמר נתניהו לחברי המועצה האזורית בקעת הירדן: "נעשה את זה בהסכמה עם האמריקנים, משום שמה שאנחנו עושים זה לא חד צדדי. הנשיא טראמפ עמד בהבטחותיו לגבי ירושלים, רמת הגולן, השגרירות והיציאה מהסכם הגרעין. הוא אמר - ועשה. עכשיו הוא אומר שהוא יכיר בריבונות, לאחר שתושלם המלאכה שאנחנו בעיצומה. זו בשורה ענקית מכיוון שהמשמעות היא לגבי היכולת שלנו להתיישב בלב ארצנו והסרת הממשל הצבאי".

לאחר הביקור אמר ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחייני: "בזכותו של בנימין נתניהו יש לנו ישוב חדש בבקעת הירדן. אדוני ראש הממשלה, תודה על פיתוח הבקעה. מיד אחרי החלת הריבונות אתה תקבל החלטה לקדם עוד חמישה ישובים בבקעה".

mako

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום