סגן ראש העיר חיפה: "סבא שלי השופט מתבייש"

סגן ראש העיר חיפה דוד עציוני לאחר החלטת העליון להכשיר את חה"כ תומכת הטרור היבא יזבק: "סבא שלי שופט בית המשפט העליון בדימוס - מתבייש"

חדשות בארץ 10.2.2020 | 09:18

עורך דין בבית משפט העליון. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

ההחלטה השערורייתית של העליון: דוד עציוני, סגן ראש עיריית חיפה, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו תקף את החלטת בג"צ לאשר למהללת הרוצחים היבא יזבק מבל"ד להתמודד לכנסת. "למהללי רוצחי ילדים אין מקום בכנסת ישראל. נקודה", כתב עציוני.

"אני לא מצליח להבין את החלטת בג"צ לאפשר להיבא יזבק להתמודד לכנסת לאחר שהיללה מחבלים שרצחו יהודים", הוסיף בכאב.

לדבריו, "אסור להשלים עם אמירות הסתה כה קיצוניות, שכוללות תמיכה והזדהות עם המחבל סמיר קונטאר, שרצח מול עיניה של ילדה בת 4 את אביה ולאחר מכן רוצץ את גולגולתה עם סלע, הזדהות עם ראווי סולטאני שתכנן להתנקש ברמטכ"ל גבי אשכנזי ובירכה אותו על שחרורו והשתתפות בהפגנה למען שחרורו חבר הזרוע הצבאית של החזית העממית שהורשע בשורת עבירות ביטחוניות, לרבות פיגועים וניסיונות פיגוע, ונדון ל–14 שנות מאסר וחצי".

עוד הוסיף סגן ראש העיר כי, "לשיטתי, אין דרך אחרת לראות זאת חוץ מכך שהחלטת בג"צ פוגעת בביטחון המדינה ונותנת אור ירוק להסתה נגד המדינה וכוחות הביטחון. אין כאן עניין של ימין או שמאל, ואני שמח שבנימין נתניהו וגם בני גנץ פרסמו הודעה נגד ההחלטה שלא לפסול אותה מהתמודדות לכנסת".

"אני בטוח שסבא שלי, משה עציוני ז״ל, שופט בית המשפט העליון בדימוס, מתבייש בהחלטה שניתנה היום. אסור להשלים עם אמירות הסתה ותמיכה בטרור! למהללי רוצחי ילדים אין מקום בכנסת ישראל. נקודה", אמר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום