וירוס הקורונה: מיליארדר סיני: "מעל מיליון וחצי חולים; 50,000 מתים"

מליארדר סיני בשם  גו וונגווי, אמר בראיון לתחנת רדיו אמריקנית, כי הממשלה מסתירה את נתוני הקורונה האמיתיים, וכי מספר החולים הוא למעלה ממיליון וחצי איש • "יש יותר מ-50 אלף מתים שנשרפו ביותר מ-49 משרפות"

בריאות 9.2.2020 | 17:43

משרד ההגנה הסיני

מליארדר סיני בשם  גו וונגווי, אמר בראיון לתחנת רדיו אמריקנית, כי הממשלה מסתירה את נתוני הקורונה האמיתיים, וכי מספר החולים הוא למעלה ממיליון וחצי איש.

לדבריו, "יש יותר מ-50 אלף מתים שנשרפו ביותר מ-49 משרפות. בכל יום שורפים כ-1,200 גופות והם עובדים כבר 17 ימים. יש יותר ממיליון וחצי נדבקים והרשויות מסתירות מכם את האמת".

מספר בני האדם שמתו מווירוס הקורונה לפי הנתונים הרשמיים שמספקת סין, עומד על 813 בני אדם, בעוד שמספר בני האדם שנדבקו בווירוס עומד על 37,555 בני אדם, כשמתוכם כ-6 אלפים בני אדם במצב קשה.

כזכור, תושב המחוז בו התפרץ וירוס הקורונה כתב בהודעה שפכה לויראלית, כי "הרשויות עובדות עליכם, אנשים מתמוטטים ברחובות ויש פה אלפי הרוגים". גולשת אחרת כתבה: "המספרים שאני מכירה הם גבוהים בהרבה ממה שמספרים לכם. הרשויות עושות הכל כדי שלא תדעו מה המספר האמיתי".

כלי התקשורת בטאייון דיווחו, כי סין מסתירה את מספר המתים האמיתי מהקורונה, ולמעשה הוא גדול פי 50. 

על פי הדיווח, אתר "טן-סנט" העלה לדקות ספורות מספר נפגעים גבוהה בהרבה מהמניין הרשמי שמפרסמת הממשלה בסין. הנתונים המופיעים בדיווח מראים כי 174 אלף בני אדם נדבקו בנגיף הקטלני ולמעלה מ-24 אלף מצאו את מותם לאחר שחלו בנגיף.

גם מספר המחלימים מהנגיף נמוך בהרבה ממה שמספרים הסינים.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום