צפו: יו"ר הפרלמנט השליך את התוכנית לפח

בפרלמנט בכוויית קיימו ישיבת חירום בנושא ההתנגדות לתכנית השלום שהציג הנשיא טראמפ | יו"ר הפרלמנט הגדיל לעשות ולעיני המצלמות השליך את חוברת התכנית לפח האשפה ואמר: "מקומה האמיתי והראוי הוא פח האשפה של ההיסטוריה"

מדיני 9.2.2020 | 10:51

מרזוק א-ר'אנם, יו"ר הפרלמנט צילום: צילומסך

בעמאן התכנסו יושבי הראש של הפרלמנט במדינות ערב לישיבת חירום כדי להביע התנגדות לתכנית השלום של טראמפ.

בהודעת הסיכום של הישיבה הובעה התנגדות לכל הצעה שלא עולה בקנה אחד עם זכויות הפלסטינים: על ההסדר להתבסס על פתרון שתי המדינות והקמתה של מדינה פלסטינית בקווי 67 שבירתה מזרח ירושלים.

 

עוד נאמר כי יש להיות מחויבים ליוזמת השלום הערבית, לגבות את הרשות הפלסטינית ולמנוע כל פגיעה במעמדה של ירושלים ובחסות שירדן נותנה לה. בנוסף הובעה התנגדות לכל אקט של נורמליזציה עם ישראל.

במהלך הכינוס יו"ר הפרלמנט הכוויתי, מרזוק א-ר'אנם, השליך לפח את תכנית השלום של טראמפ ואמר כי מקומה בפח הזבל של ההיסטוריה.

הוא הוסיף ואמר כי "בשם כל העמים הערבים והאסלאמיים וכל האנשים המכובדים והחופשיים של העולם אני אומר: "אלה האמצעים והמסמכים של מה שנקרא עסקת המאה. מקומה האמיתי והראוי הוא פח האשפה של ההיסטוריה".

יו"ר המועצה הלאומית הפלסטינית, סאלם א-זענון, ביקש בכינוס להגביר את הסיוע הכספי והמדיני של מדינות ערב לפלסטינים כדי לחזק את ההתנגדות שלהם לעסקה. כך דיווח גיא מעיין ב'כאן 11'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום