ח"כ יעקב אשר סייר במועצה האזורית בנימין

ח"כ יעקב אשר מ'יהדות התורה', הגיע כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ ועמד מקרוב על אתגרי הציבור החרדי בתל ציון ובישובים הנוספים. "נפעל ונמשיך לסייע לציבור כאן ולצרכי המועצה"

חדשות בארץ 6.2.2020 | 23:59

ח. אבוביץ

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בכנסת ח"כ יעקב אשר, קיים היום (חמישי) סיור מקיף במועצה האזורית בנימין. הרב אשר הגיע למקום כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ, שהזמין אותו כדי להתחבר למקום ולפגוש מקרוב את ההתיישבות ואף את צרכי הציבור החרדי במועצה.

מוקד הסיור היה בישוב החרדי תל ציון. הרב אשר ביקר בתלמוד תורה ועמד על צרכי הקהילה שנמצאת כיום בתנופה ולקראת אכלוס גדול של אוכלסיה חרדית בחודשים הקרובים.

הוא שמע על האתגרים המקומיים ועל הקשיים באזור. הרב אשר הבטיח לראש המועצה ולנציגים שפגש לסייע בכל הניתן. הוא שיבח את ראש המועצה גנץ על מסירותו להתפתחות האזור, לתושבים ולמוסדות.

משם המשיך הסיור לישוב עלי. ח"כ הרב אשר ביקר בתלמוד התורה "הדר יוסף" של הציבור הדתי לאומי בו לומדים מאות תלמידים.

הוא שמע את צוות ההנהלה ואמר כי יש לרתום כוחות יחד מול הקשיים שמערימים גורמי הממשלה על מוסדות החינוך העצמאיים. לא יכול להיות שילד במדינת ישראל יהיה זכאי לכמחצית מההשקעה שמקבל ילד אחר במדינה רק בגלל שרצונו ללמוד בתלמוד תורה".

בפגישת העבודה עם ראש המועצה ישראל גנץ דנו השניים בעניינים הנוגעים לצרכי הציבור החרדי במועצה, והם סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר סביב קידום פתרונות מידיים בנושאי חינוך, תחבורה ותעסוקה עבור הציבור החרדי.

הסיור נחתם בביקור של הרב אשר באתר שילה הקדומה, עיר המשכן המקראית. הרב אשר הביע את התרשמותו מהחוויה ההיסטורית-יהודית העשירה, ושיבח את הנהלת האתר על הנגשתו והתאמתו לציבור החרדי באופן המושלם ביותר.

"אני מודה לראש המועצה ישראל גנץ, על הזמנתו לבקר ביישובים המנוהלים תחת ראשותו, מצאתי מועצה מתפקדת שפועלת במקצועיות כאשר ראש המועצה בקי ומעורה בכל הפרטים קטן כגדול וניכרת השקעתו הרבה ומעורבותו בפיתוח תחומי החינוך והבניה, תוך הקפדה על אסתטיקה היוצרת נראות מכובדת ומרשימה. למרות הפריסה הגיאוגרפית הרחבה והמרחק הפיזי בין היישובים היוצר אתגרים לא פשוטים, הכל מנוהל בטוב טעם מקצועי ומעורר התפעלות, בגישה שיוויונית מלאה לכלל קבוצות האוכלוסיה המתגוררות ביישובי 'מטה בנימין', חילונים, חרדים ודתיים כאחד".

"שיתוף הפעולה הקיים שלי וחבריי נציגי דגה"ת עם ידידי ראש המועצה ישראל גנץ יימשך בע"ה , נעמוד לימין מועצת 'מטה בנימין' בכל האתגרים בהמשך הדרך להצלחתה".

ראש המועצה ישראל גנץ: "החיבור שלנו עם חברי הכנסת החרדים ועם חברי, הרב יעקב אשר הוא טבעי ואמיץ. שמחתי למצוא בו שותף ואוזן קשבת לצרכי תושבי המועצה, האוכלוסיה החרדית וההתיישבות כולה. בימים של התפתחות הציבור החרדי בבנימין הקשר בין נבחרי הציבור במועצה ובכנסת הופך למעשי עוד יותר".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום