ר"מ המתיבתא האהוב נפטר בגיל 94

הגאון רבי חיים מובשוביץ זצ"ל תלמיד חכם ומרביץ תורה נפטר בגיל 94 כשהוא מותיר אחריו דור ישרים מבורך ושנות הרבצת תורה והעמדת תלמידים

ברוך דיין האמת 5.2.2020 | 16:23

נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר לבית עולמו, בשיבה טובה ובשם טוב הגאון רבי חיים הלוי מובשוביץ זצ"ל ור"מ במתיבתא בזכרון יעקב והוא בן 94 בפטירתו. 

המנוח ז"ל נולד בט"ו טבת תרפ"ו לאביו הגאון רבי בנימין הלוי מובשוביץ זצ"ל, מי שהיה ושימש כרבה של קניזיץ בבלארוס, ולאחר עלותו לארץ ישראל כיהן כרבה של הרצליה וייסד את ישיבת 'השרון' בעיר רמת השרון.

במשך עשרות שנים היה נוסע מבני ברק עיר מגוריו לזכרון יעקב שם הרביץ תורה ויראה בהיכל המתיבתא של ישיבת 'זכרון מיכאל'. העמיד תלמידים רבים בדרך הישר.

לאחר שעזב את המתיבתא המשיך להגיע מידי יום כמו אברך מן המנין בכולל 'מסילת ישרים' בזכרון יעקב. 

היה דמות מיוחדת מאוד ומאיר פנים לכל אדם ואדם, מעולם לא חס על כבודו, קטן כגדול כולם היו אצלו שווים, הוא היה אהוב על כל התלמידים. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך,  בנים ובנות נכדים וצאצאים רבים, חתנו הרב שמואל הלוי מנהל תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק הנמצא בעיצומו של קמפיין התרמה לטובת התלמוד תורה. 

אחיו הרב בן ציון מובשוביץ זצ"ל נפטר בחודש אייר תשע"ח, בשנה שעברה בחודש שבט נפטר גיסו  הגאון רבי יחיאל יצחק יעקובוביץ זצ"ל, רבה הראשי של הרצליה. 

מסע הלוויה היום בשעה 18:00 בערב מביתו ברחוב הרב ריינס 2 בבני ברק לבית החיים בהרצליה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום