עיריית ירושלים הוציאה צו סגירה לבית הספר החרדי

עיריית ירושלים הוציאה צו סגירה למבנה בית ספר חרדי 'כאייל תערוג' בשכונת הר חומה השוכן במבנה מסוכן • ההורים זועמים על ההחלטה מאחר ולא נמצא פתרון חלופי

חדשות בארץ 28.1.2020 | 11:52

ביה"ס כאיל תערוג, כנגדו הוצא צו צילום: באדיבות המצלם

סערה בשכונת הר חומה בירושלים, לאחר שמהנדס עיריית ירושלים למבנים מסוכנים, הוציא אתמול (מוצאי שבת) צו פינוי וסגירה חלקית למבנה שבו לומדות תלמידות בית הספר 'כאייל תערוג'. מכתבו של המהנדס הגיע בעקבות ביקורת שביצע במבנה שבו התגלו בורות וסדקים במסדרונות בית הספר ובכיתות הלימודים.

בשבועות האחרונים פועלים ההורים מול עיריית ירושלים ומול שר הפנים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, על מנת שימצאו פתרון הולם לבית הספר. במוסדות 'כאייל תערוג' ציינו כי עם קבלת הצו הם פנו לנציגות העירונית בבקשה למצוא מבנה חילופי עבור בית הספר.

הורי התלמידות הביעו זעם רב על הגורמים הרלוונטיים בעיריית ירושלים, שעד כה לא קידמו את הפתרון למציאת מבנה חלופי לבית הספר, למרות שהיו מודעים לסדקים ולבורות שנפערו בשטח בית הספר.

נתנאל אלפסי אב שביתו לומדת בבית הספר 'כאייל תערוג', סיפר כי בתו נפצעה בשטח בית הספר כאשר נתקלה בבור ומעדה: "המצב של בית הספר הוא גרוע מאוד. הבת שלי נפצעה ואני יודע על בנות נוספות שנפגעו מהמפגעים שיש בבית הספר. פניתי בימים האחרונים לראש עיריית ירושלים ולנציגי הציבור בעירייה וגם לשר הפנים יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, אמרתי להם שלא ייתכן שהבנות שלנו הספרדיות ילמדו בתת תנאים"

"לא יעלה על הדעת שבירושלים בנות ילמדו במבנה מסוכן. יש בי קצת שמחה על ההודעה של המהנדס שאולי היא תעיר את הנציגים להתחיל לעבוד. אולי עכשיו שהעירייה תפנה אותנו מישהו שם למעלה יבין שאין לבנות שלנו איפה ללמוד. שלחתי להם תמונות של בית הספר רואים את הסדקים והבורות, כל אחד מבין שזה פשוט טירוף מה שהולך פה", אמר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום