רון קובי מצפצף וממשיך לנסוע ברכב העירייה

מעללי רון קובי כנראה עוד ילוו אותנו, מי יודע עד מתי. ראש העיר המודח מסרב כנראה להשלים עם רוע הגזירה ועם כך שהוא כעת אזרח מן המנין הנושא בתואר 'ראש עיר לשעבר' ומסרב להשיב את רכב העירייה כמקובל | כבר שבועיים מאז הודח, הוא מתחמק מהפניות שנעשו אליו

חדשות בארץ 28.1.2020 | 07:48

רון קובי נוסע ברכב העירייה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש עיריית טבריה "לשעבר" רון קובי מסרב להשלים עם העובדה שהודח מראשות העיר ומצפצף על הנוהל.

על פי הדיווח באתר 'וואלה', למרות שחלפו שבועיים מאז שהודח מתפקידו כראש עיריית טבריה, רון קובי טרם השיב את המכונית מסוג אופל ששימשה אותו במשך כשנה בתפקיד והיא מטעם העירייה ובמימונה.

בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים, מחויב ראש עיר שהודח, להשיב את רכבו, מיד עם סיום כהונתו ללא שהות. אולם לא כן אצל רון קובי, למרות שבשבועיים האחרונים, נשלחו אליו מספר אימיילים בעניין, הוא לא מתייחס וממשיך לנוע עם הרכב כשלו.

למחרת הדחתו מראשות העיר, פנה יושב ראש הועדה הממונה בטבריה, מוני מעתוק, אל רון קובי ודרש ממנו להשיב את הרכב שבבעלות העירייה שברשותו, אולם כאמור עד כה רון קובי לא נענה.

הכתבים דנה ירקצי ואלי אשכנזי מדווחים ב'וואלה', כי ככל הידוע, רון קובי ביקש לאחר הדחתו, להשאיר אצלו את רכב השרד עד שבג"ץ יקבל החלטה בעתירה שהגיש נגד הדחתו.

הדיון צפוי להתקיים בשבוע הבא ב-3 בפברואר, ולמרות בקשתו להשאיר את הרכב אצלו, בג"ץ לא הוציא צו מניעה שישהה את הדחתו, כך שהוא מחויב להחזיר את הרכב מיידית ללא שהות. גם הועדה הממונה בטבריה בראשותו של מעתוק התנגדה לכך, בטענה שאין לו סמכות והוא מחויב להחזיר את הרכב מיד.

בפניה האחרונה שנעשתה אתמול (שני) השיב ראש העיר המודח, כי הוא שוהה מחוץ לעיר והבטיח כי ישיב את הרכב למחרת, כלומר היום (שלישי). אולם בעירייה שכבר מכירים את האיש ואת מעלליו היטב, דחו את הבקשה הזאת והודיעו לו שהוא מחויב להחזיר את הרכב עוד באותו היום, כלומר אתמול.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום