התובע הכללי יגיע לשכונה החרדית - הנציגים החרדים לא הוזמנו

התובע הכללי של ארצות הברית צפוי לבקר הבוקר בבורו פארק החרדית, אולם ביקורו מעורר זעם, שכן אף אחד מהנציגים החרדים בבית הנבחרים או אחד מראשי הארגונים החרדים לא הוזמן לביקור • הפגישה תתקיים במועצה הקהילתית היהודית בבורו פארק • כל הפרטים

חדשות בעולם 28.1.2020 | 07:47

ארבעת החרדים בבית הנבחרים האמריקני צילום: באדיבות המצלם

ויליאם בר, המכהן כתובע הכללי של ארצות הברית. אמור לבקר היום (שלישי) בבורו פארק, שם ייפגש עם ראשי הקהילה החרדית לדיון בעליית האנטישמיות ושרשרת אירועי פשעי שנאה שאירעו לאחרונה.

על פי הדיווח של כתב ABC, אלכס מאלין, התובע יגיע לניו יורק כדי להיפגש עם מנהיגים יהודים בבורו פארק, כדי לדון באנטישמיות ובדרכים להילחם בה. הפגישה תתקיים במועצה הקהילתית היהודית בבורו פארק.

אך הדבר מקומם מאד, אתר Yeshiva world news מדווח, כי אפילו אחד מבין ארבעת הנבחרים היהודים האורתודוקסים המייצגים את הקהילה היהודית החרדית בברוקלין, לא הוזמן לפגישה. זה כולל את הסנאטור של ניו יורק שמחה פלדר, וחבר בבית הנבחרים של ניו יורק שמחה אייכנשטיין, חבר המועצה חיים דויטש, וחבר המועצה קלמן יגר.

למעשה, שלושה מתוך הארבעה לא ידעו על כך דבר, כאשר הם נשאלו האם הם הוזמנו. בנוסף, לא הוזמן אף ארגון יהודי אורתודוקסי אחד גדול, כמו "מתעסקים" או "שומרים" שהם אלו שמתעסקים בכל פשע שנאה בעיר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום