בנט אישר את התכנית הרב-שנתית של הרמטכ"ל: "צה"ל חכם וקטלני יותר"

שר הביטחון אישר היום את התכנית הרב-שנתית "תנופה" שגיבש הרמטכ"ל. הקבינט יאשר את התכנית בכינוסו הקרוב. אושרו שורת החלטות בתחום מוכנות צה"ל ללחימה בזירות השונות, רכש אמצעי לחימה, פיתוח יכולות חדשות, שיפור האימונים ועוד

חרבות ברזל 26.1.2020 | 16:53

אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בתום סדרת מפגשי עומק עם בכירי צה"ל ומערכת הביטחון, אישר היום (א׳) שר הביטחון, נפתלי בנט, את התכנית הרב שנתית של צה"ל – ‘תנופה’. בתוך כך, אישר השר שורת החלטות בתחום מוכנות צה"ל ללחימה בזירות השונות, רכש אמצעי לחימה, פיתוח יכולות חדשות, שיפור האימונים, ארגון הצבא, תנאי המשרתים בצה"ל ועוד.

התכנית הוצגה לשר ע"י ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, ראש אגף התכנון, אלוף אמיר אבולעפיה, ובכירים נוספים, בתום סדרת דיונים שעסקו בניתוח אתגרי העתיד של צה"ל בעשור הקרוב. לאחר אישור שר הביטחון, תובא התכנית לאישור הקבינט המדיני-ביטחוני בכינוסו הקרוב ובהמשך תוצג לוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

השר בירך את צה"ל ומפקדיו על התהליך המעמיק שבוצע והוסיף כי בראייתו התכנית מביאה עימה בשורה משמעותית שתאפשר להגדיל את היתרון של צה"ל על פני אויביו.

שר הביטחון, נפתלי בנט: "תר"ש "תנופה" נועדה לייצר צה"ל גמיש, חכם וקטלני יותר. ביסוד התכנית עומד העיקרון של הכרעת האויב בצורה מהירה ועוצמתית, אל מול זירות רבות ומורכבות. התכנית מנצלת את היתרונות של מדינת ישראל ואת עוצמותיה, תוך הסתכלות מפוכחת על האתגרים והסיכונים, ובראשם האיום האיראני. אנו לא נירתע, להיפך. נמשיך לפעול, בכל זמן ובכל מקום".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום