בישראל ביתנו תוקפים: תחרות בין גפני לש"ס מי יותר חבר של טיבי

לאחר שחבר הכנסת יעקב אשר תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ואמר כי הצבעה אליו פירושה סיבוב בחירות נוסף - בישראל ביתנו משיבים מלחמה • במפלגה אמרו בין היתר: "רואים שהאיש לא למד לימודי ליבה וזה מגביל את יכולת ההבנה שלו" • הסיפור המלא

פוליטי 25.1.2020 | 18:24

אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חבר הכנסת יעקב אשר עקץ בסוף השבוע את יושב ראש סיעת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן, ובין היתר אמר כי בניגוד להבטחות שמפזרים בישראל ביתנו, הצבעה לליברמן תגרור לבחירות רביעיות. בישראל ביתנו לא נותרו חייבים והשיבו במתקפה על יעקב אשר.

בכינוס בחירות ביום חמישי אמר חבר הכנסת יעקב אשר, "כולנו יושבים ומחכים לראות את מי ליברמן שונא יותר, את החרדים או את הערבים? אם הוא שונא את שניהם - יש בחירות רביעיות, חשבון פשוט מאחד שלא למד ליב"ה".

לדבריו, "ליברמן משחק עם השבעה, שמונה מנדטים שלו, לפי איך שבא לו או לפי מה שלא בא לו. כי ממשלת אחדות זה חלום יפה אבל כנראה לא ישים, אין לו מה למכור אז הוא מדבר על ממשלת אחדות, לכן המדינה צריכה הכרעה, ובזה העם יכריע, לא איווט ליברמן".

בישראל ביתנו הגיבו בערב השבת ואמרו, "לפי דברי יעקב אשר מאתמול אכן רואים שהאיש לא למד לימודי ליבה וזה מגביל את יכולת ההבנה שלו". לטענתם, "ל"ישראל ביתנו" אין שום דבר נגד חרדים וערבים. אנחנו מתנגדים לכפייה דתית ולתומכי טרור ובוגדים, אפילו אם הם יהודים כשרים למהדרין, כמו עופר כסיף או מרדכי ואנונו".

עוד הוסיפו במפלגה כי, "הצטערנו לראות את החיבוקים ודברי השבח ההדדיים בין גפני לטיבי, והתחרות הפרועה בין ש"ס ליהדות התורה מי חבר טוב יותר של הח"כים מהרשימה המשותפת. שלא יהיו ספקות לאף אחד - אחרי ה-2 במרץ נקים ממשלה ציונית וליברלית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום