שוב התגלתה סכין על גופו של מחבל בחברון

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל המוצבים בעמדות הבידוק בכניסה למערת המכפלה שבחברון עצרו לפני זמן קצר חשוד בן 28 תושב חברון כשעל גופו הוסלקה סכין

חרבות ברזל 22.1.2020 | 14:19

דוברות המשטרה

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל המוצבים בעמדות הבידוק בכניסה למערת המכפלה שבחברון עצרו לפני זמן קצר חשוד בן 28 תושב חברון כשעל גופו הוסלקה סכין.

לאחר שגלאי המתכות התריע ולאחר שהחשוד התבקש מספר פעמים להוציא את חפציו מהכיסים, איתרו הלוחמים במסגרת חיפוש קפדני את הסכין שהוסלקה במכנסיו.

החשוד נלקח לחגירת גורמי הביטחון ומניעיו נבדקים.

בעמדות הבידוק של מערת המכפלה בחברון נמצאו בשנה האחרונה פעמים רבות מחבלים שניסו להסליק סכינים לשטח המערה, אך בחסדי שמים ברוב המקרים הצליחו הכוחות בשטח למצוא את הסכינים ולנטרל את המחבלים.

בשבת האחרונה, משה גרינבלט, רכז 'עוצמה יהודית', עשה את דרכו, ב'ציר המתפללים' בין קרית ארבע למערת המכפלה. כאשר מחבל דקר אותו בסכין, הוא פונה באורח בינוני, לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים. 

גרינבלט שמצבו החל להשתפר אומר: "ברוך השם אני מרגיש טוב, ברוך השם הסכין נשברה כאשר היא נכנסה בגופי ולכן הוא לא הצליח לדקור את האנשים שהיו מסביבי. ברוך השם היו הרבה ניסים". 

"עצוב שככה יהודי לא יכול להסתובב בכל מקום בארץ ישראל, בפרט בחברון ששייכת לנו, אנשים שאחראים על התיגבור ושר הביטחון לא עושים כלום כדי למנוע שמקרים כאלה לא יקרו בעתיד"

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום