אנשי מקצוע: למעלה מ-75% מהאתרים לא מניבים תוצאות לבעלי העסקים

מנתוני הלמ"ס עולה כי כ-50% מהמגזר החרדי גולשים באינטרנט עוד מראים הנתונים כי אחוז גבוה מהנשים החרדיות רוכשות מוצרים דרך אתרים קמעונאיים ברשת

כלכלי 20.1.2020 | 11:16

פרסום בדיגיטל צילום: pixsabay

יש לכם אתר לעסק שלכם? כל הכבוד עברתם שלב ראשון בדרך. אבל וכאן האבל הגדול זו רק השלב הראשון אם תשאירו בשלב הראשון תחוו את מה שרוב גדול של בעלי העסקים בישראל שבונים אתרים חווים-אכזבה. האתר לא מביא תנועה לא מביא מכירות וההשקעה נראית לא כדאית.

אז מה עושים ? כמו בכל תחום פונים למקצועניים לאלו שרכשו את הניסיון בקידום קמפיינים ומכירות בדיגיטל במגזר החרדי. אנשי המקצוע שקודם כל יעשו לכם סדר בראש בג'ונגל הדיגיטלי. יבנו לכם תכנית שיווק דיגיטלית תפורה למידות של העסק שלכם. תכנית אסטרטגית שתזניק את העסק שלכם במרחב הווירטואלי. תכנית שבנויה על המון הבנה וניסיון של העולם הדיגיטלי.

ישנה טעות נפוצה לפיה הפרסום בדיגיטל הוא העתקה של קמפיינים בעולם הישן של הפרינט. הטעות הזו עלתה להרבה אנשים עסקים בהרבה כסף שנשפך לפח על קמפיינים לא יעילים באנרים של המירו ואתרים שלא הצדיקו את ההשקעה הכספית בהם.

מוישי לוינגר מנכ"ל סמאטקליק • קרדיט: עוז צדקני

לדיגיטל חוקים משלו כללים משלו. ההתנהלות של כל בני האדם במרחב הווירטואלי שונה הדרך שבה הם חווים את העסק שונה והדבר נכון שבעתיים שמדובר במגזר החרדי.  תכנית שיווק באינטרנט יכולים לבנות רק מקצועניים אתר טוב הוא נקודת ההתחלה. אתר מעוצב היטב שעבר אפיון נכון של קהל היעד הוא אתר מקצועי ואיכותי. כל הכבוד לכם שבניתם לעסק שלכם אתר מקצועי. לא כל בעל עסק יודע לפנות לבונה אתרים מקצועי שידע לבנות את האתר המתאים עבורו אתם עברתם את השלב הזה בהצלחה.

אבל וכאן האבל הגדול, אתר הוא חלון ראווה שנועד למשוך את הקונים. אם החלון ראווה מכוסה אף אחד לא רואה את הסחורה שלכם. האתר לא ממיר אין תנועה לאתר והכסף שהשקעתם יורד לטמיון. לא חבל?

בדיגיטל. רק אלו שמכירים את כלי הקידום החזקים שידועים מה תוכן שמוכר ומה תוכן שמבריח לקוחות. איזה משפט באתר שלכם יביא את הלקוחות שלכם לסגירה ואיזה חוסר הסבר יביא אותם לנטישה.

אחרי שהבנו שצריך אנשי מקצוע אבל לא רק. כדי שקמפיין דיגיטלי יצליח צריך אנשים שיאמינו בעסק או במוצר או בשירות שלכם. בקמפיין דיגיטלי המספרים נמצאים כל הזמן על המסך. רק אנשים שיאמינו בכם, שידעו איפה נקודות התורפה שיום שמח הוא יום שהלקוח מוצף בלידים, הם אלו שאתם יכולים לצעוד אתם במרחב הווירטואלי ולנצח.

מה שאתם צריכים לעסק שלכם הוא משרד שהאנשים שלו קמים בבוקר עם חיוך שיש לכם הרבה לידים ושוברים את הראש להבין מה הסיבה שפתאום יש תנועה נמוכה לאתר..

מה שאתם צריכים זה את החבר'ה המקצועניים של סמארט-קליק שידעו את האתר שלכם מחלון  ראווה שאיש לא רואה, למכונת מכירות משומנת שיודעת לעשות את העבודה.

רוצים לקבל את המדריך הדיגטלי שלנו? לחצו כאן>>>

אתם בטח נתקלתם לא פעם במשפט האהוב אל אנשי הפרינט: 'אין חרדים בדיגיטל'. אז זהו שיש ובגדול. לא לא אנחנו אמרנו את זה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שבודקת בין היתר את נתוני הגלישה והחשיפה של מגזרים בישראל לאינטרנט והיא כתבה בדו"ח שלה ש49% מהחרדים גולשים באינטרנט באופן רשמי. בפועל המספרים מראים על אחוזים גבוהים יותר של חשיפה לרשת.

משה לווינגר מנכ"ל סמארט-קליק: 'הניסיון שלנו במגזר החרדי מלמד, שיש פלח שוק אדיר שלא ממוצה על ידי בעלי העסקים והחברות הבינוניות והגדולות. התפיסה השגויה שחרדים לא נמצאים באינטרנט מתנפצת אצלנו יום יום על המסכים. המספרים האדירים של קמפיינים באתרים החרדים ובערוצים נוספים שהגולש החרדי חשוף אליהם, מדברים בעד עצמם. הצוות המקצועי שלנו השכיל לפצח את התוכן שמדבר לגולש החרדי ואת הגישה שיש לפנות אליו והלקוחות המרוצים שלנו הם העדות הטובה ביותר שאנחנו עושים עבודה מקצועית'

אז הבנו שיש קהל צרכנים ברשת ויש אנשי מקצוע שיודעים לעשות את העבודה מה שנשאר הוא לשבת על כוס קפה ולהתחיל לעבוד.

רוצים לבדוק את האתר שלכם ללא עלות לחצו כאן>>>

לקביעת פגישה עם המקצוענים של סמארט קליק  ללא עלות וללא התחייבות  לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום