מזג האוויר הגשום נמשך: התחזית המעודכנת לימים הקרובים

גשמים רבים ירדו לאורך היום והמגמה צפויה להימשך גם מחר. ביום שלישי הטמפרטורות ירדו בצורה דרסטית, ויהיה קר מהרגיל לעונה בכל רחבי הארץ | ירד גשם לפרקים בפסגות הגבוהות יתכן כגשם מעורב בשלג, שאולי ייערם לכמה שעות 

מזג האוויר 19.1.2020 | 19:35

שטפונות. אילוסרטציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מזג האוויר החורפי שחזר, אלינו יחד עם ה"מיני סערה" שהחלה במוצאי שבת, ימשיכו ללוות אותנו גם בהמשך השבוע.

היום (ראשון), ירדו 20 מילימטרים של גשם בקרית גת, אשדוד ואשקלון, וגרמו להצפות. חניון באשקלון הוצף כולו, אך בנס לא היו נפגעים באירוע. גבר כבן 40 מבית ים פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא סובל מהיפותרמיה. גם חסימות כבישים רבות היו לאורך היום, כשבין הכבישים שנסגרו היו גם כבישים מרכזיים כדוגמת כביש 234 מצומת אורים לצומת צאלים וכביש 918 מצומת גונן לצומת גדות שנחסם לתנועה בשני הכיוונים.

 

בטירה, חולצה על ידי כוחות המשטרה אישה כבת 30 שנתקעה על פגוש רכבה בשל הצפה.

גם בצפון ירדו לא מעט גשמים. מפלס השלג בחרמון עלה בכשלושה וחצי סנטימטרים מהבוקר, והאתר יישאר מחר סגור. מפלס הכנרת עלה בששה וחצי סנטימטרים מהבוקר.

הלילה (שני) גשם לפרקים ירד בצפון הארץ ובמרכזה מלווה סופות רעמים יחידות. שלג ירד בחרמון. קיים חשש קל לשיטפונות במדבר יהודה.

הטמפרטורות החזויות הלילה: חיפה 9; ירושלים 7; תל אביב והמרכז 11; שפלה 11; באר שבע 8; אילת 12.

מחר, גשם לפרקים ירד מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. צפויות סופות רעמים יחידות, בעיקר בצפון. בחרמון יוסיף לרדת שלג. במדבר יהודה וים המלח עדיין קיים חשש קל לשיטפונות. קר מהרגיל. במשך הלילה צפוי שלג בהרי הצפון, וייתכן גם בפסגות הגבוהות של הרי המרכז.

הטמפרטורות החזויות: חיפה 14; ירושלים 8; תל אביב והמרכז 15; שפלה 15; באר שבע 13; אילת 20.

ביום שלישי הטמפרטורות ירדו בצורה דרסטית, ויהיה קר מהרגיל לעונה בכל רחבי הארץ. גשמים מקומיים יוסיפו לרדת ברוב אזורי הארץ. בנחלי הדרום והמזרח קיים חשש לשיטפונות. בפסגות הגבוהות של הרי הצפון והמרכז ייתכן גשם מעורב בשלג או שלג לפרק זמן קצר. 

ואם רציתם שלג בירושלים, מהשירות המטאורולוגי מעדכנים כי ככל הנראה אכן ירד שלג בעיר הבירה, אך שלושה ימים מראש זה מוקדם מדי לדעת אם הוא ייתפס או לא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום