לקוחות 'פרטנר' בקריית ספר - סובלים מקשיי קליטה

מאות מתושבי מודיעין עילית מתלוננים כי זה למעלה משלושה ימים שאינם מצליחים להשתמש בטלפון הסלולרי שלהם ברשת 'פרטנר', דבר שגורם להם נזק ואף הפסד כלכלי

תקשורת 17.1.2020 | 00:08

אילוסטרציה | נתי שוחט, פלאש 90

מאות מתושבי מודיעין עילית, המנויים ברשת 'פרטנר', מתלוננים כי כבר מספר ימים הם חווים קושי בהוצאת וקבלת שיחות, למרות הפניות החוזרות ונשנות שלהם לחברה, התקלה ממשיכה ואף מחריפה באזורים מסוימים בעיר.

תושבי העיר, בעיקר אלו הגרים באיזור השכונות; 'גרין פארק' ו'חפציבה', מדווחים ל'כיכר השבת', כי בשלושת הימים האחרונים הם לא מצליחים להוציא או לקבל שיחות המגיעות לנייד שלהם.

הבעיה במודיעין עילית גדולה יותר, מכיוון שלרוב התושבים יש טלפון סלולארי כשר, לכן הבעיה הזו מציקה בכפליים, מכיוון שאין להם אפשרות להשתמש בשיחות וואטסאפ או בהתכתבות מרשת אינטרנט אלחוטית.

אחד התושבים מספר ל'כיכר השבת' כי "בהתחלה הייתי סבור שמדובר בבעיה ספציפית במכשיר הטלפון שלי, אך לאחר מכן שמעתי עוד ועוד תושבים שסובלים מאותה תופעה, ואז הבנתי כי מדובר בבעיה היקפית נרחבת בכל העיר".

יעקב, מספר ל'כיכר השבת', כי גם הוא סובל מ"חווית" קליטה קשה ביותר: "אני עובד מהבית ולצערי אני כבר לא מצליח לעבוד מספר ימים, מכיוון שהלקוחות לא יכולים ליצור איתי קשר מה שגורם לי להפסד כספי גדול מאוד".

עוד תושבים מספרים ל'כיכר השבת', כי הם פנו למוקד שירות הלקוחות של החברה כבר לפני מספר ימים והובטח להם מפורשות שהבעיה מטופלת וכבר הבעיה מסודרת, "אך לצערנו עברו כמה ימים ועדין התקלה בעיצומה ועדיין אין צפי לסיום התקלה", סיימו התושבים.

'כיכר השבת' פנה אל חברת 'פרטנר', כדי לבקש את תגובתה, אך עד למועד פרסום הכתבה, התגובה לא הגיעה. לכשתגיע נפרסמה ככתבה וכלשונה.

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום