ברכבם של הטרוריסטים נמצאה פצצה עוצמתית

הרשויות בארה"ב פרסמו היום כי בטנדר של הרוצחים מג'רזי סיטי התגלתה פצצה עוצמתית שהייתה יכולה להרוג כמות אנשים שנכנסים בחמישה מגרשי כדורגל • היה מספיק חומר בטנדר בכדי לייצר פצצה נוספת

חדשות בעולם 13.1.2020 | 20:53

הטנדר צילום: באדיבות המצלם

פרקליטות ארה"ב בניו ג'רזי וראש ה-FBI המקומי מסרו היום (שני) כי הפצצה שנמצאה בטנדר של הטרוריסטים פרנסין גרהאם ודיוויד אנדרסון יכולה הייתה להרוג כמות אנשים שנכנסים בחמישה מגרשי כדורגל.

עוד נאמר בהודעה, כי היה מספיק חומר בטנדר בכדי לייצר פצצה נוספת.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הטבח תוכנן מראש נגד יהודים, כך על פי צילומי מצלמות אבטחה, בהם נראים שני הצעירים החמושים בכמות גדולה של כדורים, נוסעים לאיטם לאורך הכביש לאחר שרצחו שוטר, הם נכנסו למרכול והחלו לירות לעבר הלקוחות, שני שוטרים שהיו בסמוך ושמעו את הירי, חשו למקום, הם גרמו לשני היורים להיכנס לתוך המרכול ולהסתגר שם.

היורים לא הספיקו להיכנס למקומות נוספים, תודות למהירות של שני השוטרים שהגיעו למקום לאחר ששמעו את קולות הירי, בסמוך למרכול יש תלמוד תורה, וגם בית כנסת, והרוצחים תכננו להיכנס לתלמוד תורה, מאחר והם לא הצליחו לצאת מהמרכול שהיה מוקף שוטרים. כך שהם בוודאות תכננו את הירי בחנות היהודית. מפקד המשטרה אמר אז כי "זו היתה מתקפה מתוכננת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום