עמית סגל תוקף: "חיים באר עלוב נפש"

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, תקף היום בחריפות את הסופר חיים באר • "‏דתי לאומי שממשיך לקנות או להחזיק בבית את הספרים של חיים באר עלוב הנפש אחרי שכינה אותו ״גידול סרטני״ הוא נוצרי טוב שאוהב להושיט את הלחי השניה"

חדשות בארץ 13.1.2020 | 21:05

עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל כתב היום בטוויטר, כי "‏דתי לאומי שממשיך לקנות או להחזיק בבית את הספרים של חיים באר עלוב הנפש אחרי שכינה אותו ״גידול סרטני״ הוא נוצרי טוב שאוהב להושיט את הלחי השניה".

ההתבטאות החריפה של סגל באה בעקבות ראיון שהעניק חיים באר לתכנית 'פגישה עם רוני קבן'.

רוני קובן שאל את באר "איך אתה מסתכל על הציונות הדתית היום?". "כמו גידול שפירי שהפך להיות לגידול סרטני", ענה לו באר. "אתה לומד לחיות עם הבולקלה הזה שיש לך, או איזה... ופתאום הם הפכו להיות לסרטן. בעיני הם בייחוד היום הצורה שבה מדבר סמוטריץ' על מדינת הלכה, זה טירוף מוחלט".

הוא המשיך ואמר, כי "למרות שאני שומר שבת. ולמרות שאני הולך לבית הכנסת, ואני אוהב להתפלל, ואני חיי, אני אדם דתי, הייתי אומר, בלי התפאורה. אני מבועת. אני מבועת מהגסות והאכזריות. בעיני זה לא יהודי. זה צד מסויים ביהדות שהיה, אבל צד שהיה מרוסן ופתאום הוא התפרץ".

רוני קובן שאל עוד, "לאן הציונות הדתית תוביל את ישראל אם יעלה בידה?" ובאר השיב לו: "לעוד מדינה מזרח תיכונית מהסוג של סעודיה. שכבה עשירה, הרבה מאוד משרתים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום