הבטיח מימון נוסף: המושל הגיע למונסי ונפגש עם הרבי והגיבור

אנדרו קואומו, מושל מדינת ניו יורק, הגיע הבוקר למונסי שם ביקר את אנשי הקהילה היהודית שחוו פיגוע קשה בחנוכה והבטיח תקציב נוסף לטובת שמירה על ביטחונם של אנשי הקהילה

חדשות בעולם 13.1.2020 | 19:48

מושל מדינת ניו יורק במונסי. בעיגול: יוסף גליק צילום: באדיבות המצלם

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, ביקר הבוקר (שני) פעם נוספת במונסי. בביקורו הוא הכריז על מימון נוסף של המדינה לביטחון הקהילות החרדיות במונסי וסביבתה.

המושל נפגש עם הרב רוטנברג, האדמו"ר מקוסון פארשעיי מונסי, ועוד מנהיגי קהילות נוספים, גם הגיבור יוסף גליק היה נוכח בפגישה. כזכור, גליק היה זה שמנע מהמחבל לדקור אנשים נוספים, בכך שזרק עליו שולחן עם לוח שיש.

המושל הכריז ​​על מימון של 347,000 דולר ל"קוראי לוחיות רישוי" במחוז רוקלנד. מדובר במצלמות שיכולות לקרוא לוחיות זיהוי ולתת מידע למשטרה אם מישהו חשוד בפשע כזה או אחר.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', יוסף גליק רדף אחרי המחבל ממונסי שנמלט לרכבו, והספיק להסתכל על מספר הרכב של המחבל שניות לפני שנמלט, ומצלמה שקוראת לוחיות זיהוי איתרה את המחבל בגשר ג'ורג' וושינגטון.

יוסף הפך לגיבור הפיגוע הדקירה במונסי בחנוכה האחרון, אירוע אנטישמי קשה ומפחיד שאירע בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי, בזמן שחגגו את חג החנוכה עם סעודת מלווה מלכה בביתו של האדמו"ר. יוסי בתושייתו מנע אסון גדול יותר, וגרם באמצעות השלכת השולחן לבריחתו של התוקף מהמקום.

הרב חיים רוטנברג, האדמו"ר מקוסון פארשעיי, מבית הכנסת 'נצח ישראל' אמר, כי "המושל היה איתנו ביום הפיגוע והוא נמצא איתנו כעת, הוא מספק מימון נוסף לאמצעי ביטחון כדי להבטיח שאנחנו בטוחים, לא רק במילים אבל גם עם פעולה. אני מעריך את המחויבות של המושל לתנאים הפיזיים והרוחניים של הקהילה היהודית וכל תושבי ניו יורק. תודה מושל."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום