נתניהו במכתב לנעמה יששכר: "משקיעים מאמצים להביא לשחרורך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מכתב לנעמה יששכר • "מדינת ישראל ואני משקיעים מאמצים בלתי-פוסקים להביא לשחרורך. אנו עומדים בקשר עם בני משפחתך, ובכל שיחה איתם אנו מדגישים את מחויבותנו להחזיר אותך הביתה בהקדם"

פוליטי 13.1.2020 | 17:20

בנימין נתניהו במסר ממעונו צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר היום (שני) מכתב לנעמה יששכר הכלואה ברוסיה.

במכתב כתב נתניהו, "נעמה היקרה, רעייתי שרה ואני כותבים לך מילים אלו מעומק לבנו, בשם העם כולו. אנו כאן בישראל, ואת ברוסיה, אבל על המרחק בינינו מגשרת קרבת הלבבות.

אזרחי המדינה חושבים עליך, והם מגלים עניין עצום בכל בדל מידע על שלומך. מאז ומתמיד עמנו מתאפיין במורשת של ערבות הדדית – איננו מפקירים אף אדם לגורלו, וכך הדבר גם במקרה שלך. מדינת ישראל ואני משקיעים מאמצים בלתי-פוסקים להביא לשחרורך".

נתניהו הוסיף, כי "אנו עומדים בקשר עם בני משפחתך, ובכל שיחה איתם אנו מדגישים את מחויבותנו להחזיר אותך הביתה בהקדם. כולנו מחזקים אותך בהתמודדות עם האתגר הקשה שנכפה עלייך, כולנו מוסרים לך את אהבתנו הגדולה, וכולנו מאוחדים בציפייה לראותך בקרוב בישראל".

המכתב של נתניהו

הוא סיים במילים "חזקי ואמצי, מלב אל לב. עמך תמיד – עד לשחרורך, וגם לאחר מכן".

אמה של נעמה, יפה יששכר, שוחחה הערב עם ראש הממשלה נתניהו והודתה לו על המכתב המרגש. יפה יששכר אמרה כי נעמה קיבלה את המכתב לפני כשעה והביעה התרגשות והערכה גדולה לדבריו של ראש הממשלה. נעמה יששכר אמרה כי המכתב מחזק אותה מאוד ומעורר תקווה גדולה.

ראש הממשלה נתניהו אמר ליפה יששכר: "אמשיך לעשות הכל כדי להשיב את נעמה הביתה בהקדם האפשרי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום