גפני תוקף את ליברמן; ישראל ביתנו מאיימים

בעקבות שיתוף הפעולה הפורה בין יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לחברי הרשימה המשותפת בעניים הקמת ועדות הכנסת, חבר הכנסת משה גפני תוקף את ליברמן בחריפות: "היום כולם רואים את השנאה של ליברמן לרה"מ"

פוליטי 13.1.2020 | 16:36

גפני וליברמן בוועדת הכספים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות שיתוף הפעולה הפומבי של חברי סיעת 'ישראל ביתנו' עם סיעת 'כחול לבן' והרשימה הערבית המשותפת, סביב דיוני החסינות יוצא היום (שני) יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני  במתקפה חריפה נגד חבר הכנסת אביגדור ליברמן.

חבר הכנסת גפני אמר היום, כי "היום כולם רואים את השנאה של ליברמן לרה"מ נתניהו. עד שהוא לא יראה אותו קבור פוליטית הוא לא ירפה, בינתיים הוא לוקח את החרדים ואת הציונות הדתית לתרנגול כפרות עם שקרים והשמצות ומעביר במו ידיו את השלטון לשמאל". עוד הוסיף ח"כ גפני, כי "ליברמן - נעדר כל אידאולוגיה, רק שנאה".

דבריו של גפני הגיעו בתגובה לשיתוף הפעולה של ליברמן, שנראה גם בשעות אלה בוועדה המסדרת, שם דרש להקים את כל ועדות הכנסת כשבכך הוא מצטרף לדרישה של חברי הרשימה המשותפת.

דובר סיעת ישראל ביתנו אומר בתגובה, כי "היום כולם רואים שכל מה שמטריד את ח"כ גפני זה שתוקם ועדת כספים קבועה ואנחנו נדרוש להחליפו. מעניין האם הוא שוב יפעיל את הדיל שלו ושל המפלגות החרדיות עם אחמד טיבי ואיימן עודה כדי שיוכל להישאר עם היד על הברז של תקציבי המדינה".

בליכוד אומרי, כי "בעקבות הניסיון למחטף שמתבצע בכנסת, מחר יתקיים כינוס של ראשי סיעות המחנה הלאומי".

ח"כ משה גפני אומר, כי "עודד פורר עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס. מוציא הודעות בחוץ שאדונו רואה, ועושה ההפך ממה שהוא אומר בועדת הכספים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום