פרשן 'הארץ' מפתיע: בעד טראמפ נגד אובמה

נחמיה שטרסלר - הפרשן הבכיר של עיתון 'הארץ', מפתיע במאמרו השבועי בעיתון ותוקף את המרננים על נשיא ארצות הברית בעקבות חיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני • "אז בקשר לנקמה האיומה, האיראנים אלופים בדברי רהב חלולים"

מדיני 11.1.2020 | 18:52

מאות האלפים בהלווית סולימאני צילום: מתוך הסרטון

הפרשן הבכיר של עיתון 'הארץ' נחמיה שטרסלר, מפתיע במאמרו השבועי בעיתון ותוקף את המרננים על נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בעקבות חיסולו של מפקד 'כוח קודס' קאסם סולימאני.

שטרסלר כותב: "אין דבר שאהוב יותר על שונאי טראמפ מאשר לעשות ממנו צחוק: הוא לא מבין כלום, לא יודע כלום ורק משום שהאיראנים פירסמו איזו קריקטורה פוגענית נגדו הוא תקף אותם".

"טראמפ אפילו לא ידע מי זה קאסם סולימאני כאשר הורה לחסלו" כותב שטרסלר", ובכל מקרה אין שום תועלת בחיסול, מה גם שצפויה לנו נקמה איומה ונוראה מהאייתוללות. פחד אלוקים".

פרשן הארץ מצנן את דברי המקטרגים ומסביר: "אז בקשר לנקמה האיומה, האיראנים אלופים בדברי רהב חלולים. השבוע הם תקפו בטילים שני בסיסים אמריקאיים בעיראק, וסיפרו לעולם שחיסלו 80 אמריקאים. טראמפ אמר ששום אמריקאי לא נפגע, וזו האמת".

"ברור גם שחיסול סולימאני הפך את העולם לטוב יותר" כותב שטרסלר ומסביר כי "מדובר בארכי־טרוריסט, מפקד הזרוע האיראנית בחו"ל, שפעל ברחבי המזרח התיכון: בלבנון, סוריה, תימן, עיראק, מדינות המפרץ וסעודיה, כדי לערער את המשטרים שם ולהפוך את איראן למעצמה אזורית ששולטת במרחב".

"זה עלה בדמם של מאות אמריקאים ועשרות אלפי ערבים" הוא כותב ומזכיר כי רק "בנובמבר האחרון טבח סולימאני בכאלף איראנים במסגרת דיכוי ההפגנות נגד המשטר המשיחי והאכזרי".

"סולימאני היה גם סיכון ממשי לישראל" מוסיף שטרסלר. "הוא הקיף אותנו בעשרות אלפי טילים שהעביר לחיזבאללה בלבנון, למיליציות האיראניות בסוריה ולג'יהאד האיסלאמי ולחמאס בעזה. הוא רצה בחורבננו" מבהיר שטרסלר ומזכיר כי "הוא אחראי למות ישראלים ולרצח יהודים בחו"ל. מה רוצים אלה שמבקרים את חיסולו? שייהנה מחסינות? בשביל זה צריך להחזיר את ברק אובמה" עוקץ הפרשן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום