אושר תקציב כביש אופקים-שדה תימן

לאחר שהוסרו המכשולים יוצא המגה-פרויקט לדרך • ראש העיר: "סלילתו של כביש אופקים-שדה תימן תקצר את הנסיעה מאופקים לבאר שבע והוא יהווה מנוף כלכלי מרכזי"

רכב ותחבורה 1.1.2020 | 16:46

כביש אופקים-שדה תימן צילום: צילום מסך

השבוע התבשר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, כי אושר סופית תקציב סלילת הכביש אופקים-שדה תימן. כזכור, מדובר על כביש מרכזי, שיקצר את זמן הנסיעה מאופקים לצומת שדה תימן ל-8 דקות ובכך יקרב את מטרופולין באר שבע.

סלילתו של הכביש תוקצבה ב -250 אלף ש"ח וקיבלה את אישור כל הגורמים ובראשם שר התחבורה, ישראל כץ. השבוע פורסם על ידי 'נתיבי ישראל' מכרז לביצועו, הסמכות הבלעדית בארץ לסלילת כבישים בינעירוניים. פרסומו של המכרז התעכב אך לאחר שהוסרו המכשולים ליציאתו יצא השבוע הפרויקט לדרך.

משך תקופת העבודה המתוכננת מוערך ב-24 חודשים, עם בחירתו של קבלן זוכה, כשהוסכם שאם יסיים את העבודה עוד לפני הזמן המוקצב, יזכה לשיפוי.

איציק דנינו, ראש העיר: "אני שמח שפרויקט כל כך חשוב ומשמעותי לעיר אופקים יוצא לדרך סוף סוף. סלילתו של כביש אופקים-שדה תימן תקצר את הנסיעה מאופקים לבאר שבע והוא יהווה מנוף כלכלי מרכזי עבור העיר והתפתחותה וכן מהווה תנאי הכרחי עבור בנייתה של השכונה החדשה 'אפיקי נחל', שנמצאת כרגע בתהליכי תכנון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום