מחירונים ראשונים: קורולה הייבריד ואיונדאי איוניק מתייקרות בכ-4%

העלייה מתונה יחסית בהתחשב בהעלאת מס הקנייה על היברידיות ב-15% ב-1 בינואר • רוב המחירונים החדשים בענף צפויים להתייקר מינורית, אם בכלל, תודות לשערו החזק של השקל

רכב ותחבורה 1.1.2020 | 12:37

יח"צ

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, פרסמה היום את המחירונים החדשים שלה ובמרכזם מחירים למשפחת הקורולה הייבריד, שהובילה את מכירות המשפחתיות ב-2019 והמחירים לג'יפון ההיברידי הפופולרי CH-R.

למרות עליית מס הקניה על היברידיות בינואר מ-30% ל-45% ההתייקרות בדגמים הההיברידיים המרכזיים הייתה מינורית יחסית, עד כ-4%. גרסת הבסיס של הקורולהקורו עולה כעת כ-138 אלף שקל, כ-4% יותר מגרסת הבסיס של הקורולה היוצאת. דגם ה-CH-R יעלה כעת החל מ-144 אלף שקל, התייקרות של פחות מ-2%. בחברה מוסרים כי מכירות ההיברידיות תפסו בשנה החולפת כ-75% ממכירות המותג בישראל והיא צופה כי בשנה הנוכחית מכירות ההיברידיות שלה אף יגדלו, למרות עליית המס, ויחצו את רף ה-80%.

במקביל פרסמה יונדאי את מחירון 2020 ובו עלתה יונדאי איוניק ההיברידית הפופולרית בכ-5,000 שקל, עלייה של כ-4%. בענף מעריכים כי לעליות המותנות ביחס לציפיות תרם חוזקו של השקל, שנמצא כיום קרוב לשיא ביחס למטבעות הייבוא המרכזיים.

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום