הכירו את סדרת המקררים המתקדמת בעולם של חברת סמסונג

עם נראות שמשדרגת כל מטבח, שימוש יעיל בשטח אחסון וטכנולוגיה עילית המותאמת לשבת, סדרת המקררים בעלי ארבע דלתות של חברת סמסונג העולמית כובשת את המטבח החרדי

טכנולוגיה 30.12.2019 | 14:45

יח"צ

סדרת המקררים בעלי ארבע דלתות של חברת סמסונג, בעלת טכנולוגיה חדשנית לניצול מקסימלי של שטחי האחסון, היא המענה האולטימטיבי למשפחות חרדיות שמחפשות פתרון למצוקת האחסון ולא מתפשרות על איכות. הסדרה, שנחשבת לאחת המתקדמות בעולם הודות לפונקציות ייחודיות שהוכנסו בה, מצוידת במגוון טכנולוגיות שימושיות ההופכות אותה לחוד החנית של עולם המקררים העכשווי.

הודות לטכנולוגיית 'SpaceMax' הייחודית, שפותחה על ידי סמסונג והוטמעה בסדרת המקררים החדשנית מבית ענקית הטכנולוגיה, ניתן להפוך את תאי ההקפאה לתוספת של תאי קירור רגילים בלחיצת כפתור פשוטה, ובכך להגדיל בעשרות אחוזים את נפח המקרר הפנימי. הטכנולוגיה המתקדמת, לצד תכנון יעיל של גוף המקרר וצמצום עובי הדפנות למינימום האפשרי, מאפשרת שימוש נוח המנצל את כל שטחי המקרר בצורה מקסימלית, תוך התחשבות במשפחות ברוכות ילדים הזקוקות לשטחי קירור גדולים ושימוש יעיל במוצר שמספק חוויית שימוש חכמה ויעילה.

סדרת המקררים החדשה של סמסונג, מעבר להיותה סדרה מרהיבה שכוללת עיצוב חדשני ומקורי, נבחרה למוצר השנה על ידי הצרכנים הישראלים בשל האלמנטים הייחודיים שהוטמעו בה. המקררים בסדרה של ענקית הטכנולוגיה העולמית 'סמסונג', נהנים מעיצוב עכשווי ונוכחות מרשימה שמשדרגים כל מטבח בצורה משמעותית. מתוך הכרה בעובדה שמקרר, מעבר להיותו מוצר שמאפשר שמירה על טריות מזון והחזקתו בצורה מיטבית לאורך זמן, הוא גם רהיט שמשדרג את הבית ומוסיף לו נראות, סדרת המקררים החדשה של סמסונג עוצבה בסגנון חדשני עם אלמנטים ייחודיים המקנים להם נראות משופרת ויוקרתית.

רוצים לדעת עוד על סדרת המקררים של סמסונג? הכנסו>>>

הסגנון העכשווי בהשראתו עוצבו מקררי הסדרה, בא לידי ביטוי במראה קלאסי שיבטיח את הישארותו גם אם הטרנדים העיצוביים יחלפו. עם גוף מתכתי משולב וידיות שקועות, מקררי סדרת ארבע דלתות מוסיפים מגע אמיתי של מקצוענות למטבח הביתי.   

לצד הטכנולוגיה המתקדמת שהוטמעה במקררי הסדרה ומאפשרת התאמה נפרדת של כל תא בהתאם לצורך הביתי, סדרת מקררי ארבע דלתות של סמסונג מכילה טכנולוגיות נוספות לשיפור הביצועים הקיימים. כך, המקררים בסדרה מכילים מערכת קירור משולשת הפועלת למניעת זליגה של ריחות בין התאים ומאפשרת מידה מדויקת של לחות ושמירה על טמפרטורה. בנוסף, מצב צינון מיוחד מספק קירור מדויק לשימור דגים, בשר ועוף, תוך שמירה על מינימום תנודות בטמפרטורה.

משפחות חרדיות שנוהגות לארח בשבתות וחגים, כמו גם משפחות ברוכות ילדים, ימצאו את סדרת המקררים החדשה של סמסונג כמותאמת במיוחד עבורן. דגמים נבחרים מהסדרה מאושרים לשימוש בשבת באישור המכון הטכנולוגי המדעי להלכה ללא תוספת תשלום, ובכשרות 'משמרת השבת' המהודרת ביותר בתוספת תשלום לדגמים נבחרים מהסדרה.

פונקציית שבת, שנכנסת לפעולה באמצעות לחיצה פשוטה על שני כפתורים, משביתה את פעולת התאורה והופכת את המקרר למצב שבת המאפשר פתיחה חופשית של הדלתות ללא חשש חילול שבת. ההתאמה המושלמת לציבור שומרי השבת, לצד הפשטות בתפעול והשימוש בטכנולוגיה להתאמה מרבית, מציבה את סדרת המקררים במקום הראשון בקרב שומרי שבת שאינם מתפשרים על איכות מקסימלית וטכנולוגיה מנצחת.

סדרת המקררים בעלי ארבע דלתות מתאפיינת בהשקעה בפרטים הקטנים, אפילו המזעריים ביותר. עם הבנה כי בפרטים הקטנים טמונה התמונה הגדולה, פיתחה סמסונג מגוון פתרונות שיהפכו כל שימוש במקרר לחוויה. בין היתר, מקררי הסדרה נהנים מטכנולוגיית 'silver nano' ייחודית שפותחה על ידי סמסונג למניעת עובש ובקטריות מהמזון המאוחסן, מה שמנטרל ריחות רעים ומעניק רעננות למוצרים.

הטכנולוגיה הייחודית, שמשפרת את ביצועי המקררים ומעניקה להם עליונות טכנולוגית משמעותית, היא למעשה חלקיקי כסף זעירים הנמצאים בדפנות המקרר ומעכבים התפתחות של עובש במוצרים טריים ומופשרים. במילים אחרות, silver nano ישמור על טריות המזון שלכם זמן ממושך בהרבה ממה שהייתם רגילים.

ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרת היטב גם בהיבטים הטכניים של מקררי הסדרה, בין היתר בהיותם מכילים מדף דו-שלבי הניתן לקיפול פנימה, ובכך מאפשר יצירת חלל נוסף לבקבוקים גבוהים ולכלי אחסון בעלי נפח משמעותי.

רוצים לדעת עוד על סדרת המקררים של סמסונג? הכנסו>>>

התכנון של סדרת המקררים, שמראש תוכננו לתת מענה אפקטיבי למשפחות גדולות, נעשה מתוך חשיבה על הצרכים הייחודיים של עידן 2020. עיצוב מוקפד ופתיחה מרווחת של הדלתות מאפשרים איתור מהיר של המזון בתוך המקרר, תכנון חדשני מבטיח ניצול מקסימלי של שטחי אחסון, טכנולוגיה עילית הופכת את חוויית השימוש לחכמה ונראות משופרת משדרגת משמעותית את המטבח. כל זאת, תוך חיסכון בצריכת החשמל הביתית.  

בין שלל הטכנולוגיות שנכללו בסדרת המקררים בעלי ארבע דלתות של סמסונג, אחת הטכנולוגיות המשמעותיות היא השליטה המלאה על הטמפרטורות באמצעות צג חיצוני משוכלל והאפשרות לשלוט על המקרר מרחוק באמצעות אפליקציה. שליטה מלאה ומדויקת על כל אזורי המקרר, מבטיחה שמירה מקסימלית על טריות המזון והתאמה מדויקת לתנאים האופטימליים הדרושים למוצרים המאוחסנים בו. האפשרות לשלוט במקרר ממרחק באמצעות אפליקציה מתקדמת, כוללת אופציה של איתור תקלות והתרעות גם במקרה שהמקרר לא סגור נכון.

מדובר בפיתוח מהפכני שהופך את השהייה במטבח לנוחה יותר, יעילה יותר וחכמה יותר. כמות גדולה מאד של מזון יכולה להיכנס במקררי הסדרה, כך שלפני חגים ושבתות אין צורך להיעזר בשכנים ולבקש את עזרתם באחסון הסעודות.  

רוצים לדעת עוד על סדרת המקררים של סמסונג? הכנסו>>>

מקררי סמסונג החדשים צילום: יח"צ

 

מקררי סמסונג החדשים צילום: יח"צ

 

מקררי סמסונג החדשים צילום: יח"צ

 

מקררי סמסונג החדשים צילום: יח"צ

 

מקררי סמסונג החדשים

מקררי סמסונג החדשים צילום: יח"צ

 

מקררי סמסונג החדשים צילום: יח"צ

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום