הליכוד יתכנסו להדלקת נרות; סער ישתתף?

מחר צפויים חברי 'הליכוד' להגיע להדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה, עם ראש הממשלה ורעייתו כאשר שאלת השאלות היא הגעתו של גדעון סער ואנשי מחנהו ואם כן, כיצד יתייחסו אליהם נתניהו והח"כים ממחנהו

פוליטי 28.12.2019 | 20:23

נתניהו וסער בהדלקת נרות חנוכה בתשע"ב צילום: אורן נחשון, פלאש 90

המבחן הראשון: לאחר ההפסד הצורב בפריימריז על ראשות המפלגה, ולאחר שהיה נראה כי קרב המחנאות בתוך 'הליכוד' חוזר, כשסביב ראש הממשלה התאגדו מרבית חברי הליכוד ואילו עם המועמד שהפסיד גדעון סער, היו שישה חברי כנסת שתקפו לאורך הקמפיין את ראש הממשלה, כבר מחר מבחן ראשון לתנועה - האם יצליחו הניצים להתאחד שוב.

חברי 'הליכוד' כולם הוזמנו לטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה מחר (ראשון), בתל אביב, יחד עם ראש הממשלה ורעייתו כששאלת השאלות המרחפת באוויר היא, האם גדעון סער ישתתף בכנס ואם כן כיצד יתייחסו אליו חברי הליכוד וראש הממשלה לאחר מתקפות הדדיות בחודש האחרון.

סער עצמו הצהיר לאחר התוצאה הנחרצת כי הוא יעמוד מאחורי ראש הממשלה ויתאחד למען הצלחת 'הליכוד' בבחירות, אלא שלאורך הקמפיין הוא הצהיר שוב ושוב כי ניצחון של נתניהו הוא הפסד לגוש הימין וזו הצבעה ליו"ר האופוזיציה הבא, שכן נתניהו לא יצליח בשלישית להרכיב ממשלה. כשככל שהוא יעמוד על מילותיו - הוא צפוי לעמוד בפני מבוכה קשה.

חבר הכנסת יואב קיש שהיה שותף פעיל במחנה סער, ענה השבת על השאלה המסובכת ואמר, "אני מקווה מאד שאגלה שחוכמת ההמונים צדקה ואני טעיתי ושנצליח להגיע ל-61", כך אמר באירוע 'שבתרבות' ברמת השרון והוסיף כי ‏"השיח על הפריימריז זה שיח האתמול. אפעל בכל כוחי לניצחון הליכוד בבחירות הקרובות ולהקמת ממשלת ימין לאומית. מקבל את הכרעת החברים ומקווה שנצליח להרכיב ממשלת ימין".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום