גפני בירך את נתניהו: "נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה עוד שנים רבות"

יו"ר 'דגל התורה' שוחח עם ראש הממשלה ובירך אותו על ניצחונו בבחירות המקדימות לראשות הליכוד. מטעמו של גפני נמסר כי הוא איחל לנתניהו ש"נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה עוד שנים רבות לטובת אזרחי מדינת ישראל"

פוליטי 28.12.2019 | 18:41

 

מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שוחח זמן קצר לפני כניסת השבת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות המקדימות לראשות הליכוד. מטעמו של גפני נמסר כי הוא איחל לראש הממשלה ש"נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה עוד שנים רבות לטובת אזרחי מדינת ישראל". בניגוד לליצמן ודרעי, בהודעה מטעמו של גפני לא הייתה התייחסות לגוש הימין או הבחירות המתקרבות.

יו”ר יהדות התורה, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן התקשר ביום שישי לברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל נצחונו הגדול בבחירות המקדימות בליכוד. "זכית לאמון מלא של מפלגתך שיביא להצלחה וניצחון בבחירות הקרובות לכנסת. נמשיך לשמור על בלוק הימין, באחדות ובאחריות, ובעזרת השם נוכל להקים יחד ממשלת ימין ערכית וחזקה לאחר הבחירות", אמר ליצמן לנתניהו.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי היה הראשון להתקשר ביום חמישי בלילה לברך את נתניהו: "ברכות חמות לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על היבחרך לראשות הליכוד ומועמדו לראשות הממשלה. כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול. נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה׳ ממשלת ימין חזקה שתשמור על הצביון היהודי של המדינה", כתב דרעי בטוויטר.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בטוויטר: "ברכות לרה"מ נתניהו על נצחונו בבחירות לראשות הליכוד. ברכות לליכוד ולגדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה". סמוטריץ' שיגר עקיצה לחבריו בבית היהודי וכתב: "גם הציוניות הדתית חייבת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות אם היא חפיצת חיים ורוצה להיות ראויה לאמונו".

גם יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ שיגר את ברכותיו לנתניהו: "ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו על ניצחונו בבחירות לראשות הליכוד. בבחירות הקרובות מחנה הימין כולו ניצב בפני אתגר גדול, קורא *לכלל הכוחות בציונות הדתית* להתאחד עוד היום על מנת להביא לנצחון הימין בראשותו של נתניהו. למען שלמות העם והארץ. שבת שלום וחנוכה שמח".

גם מספר 2 בימין החדש ח"כ איילת שקד צייצה בטוויטר ברכות לנתניהו על ניצחונו המוחץ: "ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו על נצחונו. כולנו תקווה כי זהו נצחון ראשון לקראת נצחון גדול של מחנה הימין בבחירות הקרובות, נצחון שיביא להקמת ממשלת ימין חזקה ויציבה למען מדינת ישראל". עמיתה, שר הביטחון נפתלי בנט, טרם התייחס לתוצאות הפריימריז בליכוד.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הביא ביום חמישי בניצחון סוחף בפריימריז לראשות הליכוד והביס את גדעון סער בפער של 72.5% לטובתו, לעומת 27.5% לסער. במספרים: 41,792 לנתניהו, ו-15,885 לסער. סער התקשר לנתניהו וברך אותו על ניצחונו, ראש הממשלה הודה לו ואמר ש"עכשיו כולנו נעבוד יחד למען ניצחון הליכוד בבחירות לכנסת".

בנאום הניצחון שנשא נתניהו ביום שישי אמר: "עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולימין בבחירות הקרובות. רוב העם תומך בימין ורוב העם תומך בי לראשות הממשלה. ההכרעה הסופית בפריימריז, הסופית והסוחפת בפריימריז, הייתה הבעת אמון עצומה בדרכי, בדרכנו, ואני מקבל אותה בהתרגשות, בתודה ובתחושת שליחות ארוכה. העתיד בידינו אם רק נצא להצביע בבחירות הקרובות. אמש הוכח שאנחנו יכולים לנצח בגדול, ואנחנו ננצח בגלל העשור המופלא שהבאנו למדינה, בכלכלה, בחברה, בביטחון וביחסי החוץ בכל התחומים, ואנחנו ננצח בגדול בגלל ההישגים המופלאים שעוד נביא למדינת ישראל".

עוד הוסיף: "אני מצהיר כאן שבשנים הקרובות אביא למדינת ישראל עוד הישגים היסטוריים שרק יכולנו לחלום עליהם פעם. ראשית, לקבע סופית את גבולינו. שנית, להביא להכרה אמריקאית בהכלת ריבונותינו בבקעת הירדן ובצפון ים המלח. שלישית, להביא להכרה אמריקאית בהחלת ריבונותינו על כל הישובים ביו"ש, כולם בלי יוצאים מן הכלל. רביעית, להביא לברית הגנה היסטורית עם ארה"ב שתשמר לחלוטין את חופש הפעולה של ישראל. חמישית, לבלום סופית את איראן וגרורותיה, ושישית להביא לנרמול יחסים ולבריתות, ובסופו של דבר להסכמי שלום עם מדינות ערב".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום