אחוזי הצבעה נמוכים; דאגה במטות נתניהו וסער

שעה וחצי בלבד לסגירת הקלפיות: אחוזי הצבעה נמוכים ודאגה במטות המתמודדים •  במטה סער כבר החלו התירוצים על התוצאה, תוך שהם מאשימים את מזג האוויר

פוליטי 26.12.2019 | 20:34

בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: תומר נויברג/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

שעתיים בלבד לסגירת הקלפיות ולאור אחוזי ההצבעה, דאגה בקרב מטות המועמדים לראשות הליכוד בנימין נתניהו וגדעון סער, כאשר במטה סער כבר החלו התירוצים על התוצאה, תוך שהם מאשימים את מזג האוויר.

לאורך היום קיים ראש הממשלה מספר שידורי לייב ברשת הפיסבוק, בהם הוא המריץ את המצביעים לצאת ולהצביע למרות שלכאורה הניצחון שלו ברור ומוחלט. נתניהו אמר כי צריך לנצח בפער משמעותי.

סער מצידו סייר בשטח והעביר מסר חיובי כי אם כולם יצאו לקלפיות למרות מזג האוויר, יש אופציה לניצחון. כוונת המטה הייתה להציב את סער כיורש על ידי צבירת כמות נאה של מצביעים מאחוריו.

בשעה האחרונה כינס ראש הממשלה מסיבת עיתונים בה הוא אמר, "שיעור ההצבעה הוא נמוך במיוחד, אני מצלצל לאנשים והם אומרים אנחנו רוצים אותך, אבל כיוון שהם בטוחים שאני אנצח הם לא יוצאים להצביע ואז הפער הולך ומצטמצם".

לא ברור כיצד אחוזי ההצבעה ישפיעו על התוצאה. כאמור, נותרו עוד שעתיים עד לסגירת הקלפיות, ואז תחל הספירה שאמורה להסתיים רק לפנות בוקר של יום שישי, משום שההצבעה הייתה ידנית ולא על ידי מחשב כבעבר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום