נסעה עם אחיינה על מכסה המנוע ודרסה אותו למוות

היום הוגש לבית המשפט בבאר שבע כתב אישום נגד מיכל עוזרי בגין גרימת מוות ברשלנות. מיכל הסיעה את אחיינה וקטין נוסף על מכסה המנוע במושב בו הם גרים, במהלך הנסיעה הוא נפל ונדרס למוות

חדשות בארץ 23.12.2019 | 16:43

רכב בנסיעה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד מיכל עוזרי (27) מיישוב אשלים, בגין גרימת מוות ברשלנות של אחיינה בן ה-17 בתאונת דרכים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ואדים סיגל: בתאריך 8.6.2019 בשעות הלילה, הסיעה הנאשמת ברכבה ביישוב אשלים, את אחיינה וקטין נוסף לביתם, כאשר הם יושבים על מכסה המנוע של הרכב, וזאת באופן המסכן את שלומם. בשלב מסוים, כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, ירד קטין נוסף מהרכב והלך לביתו, ואילו הנאשמת המשיכה לנהוג ברכבה, כאשר האחיין עדיין יושב על מכסה המנוע.

תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו רכבה של הנאשמת עלה על פס ההאטה, המנוח החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס ע"י הרכב ונלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש. כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ונפטר עת הובל באמבולנס לבית-החולים.

כתב האישום הוגש במסגרת הסדר טיעון שפרטיו יוצגו בפני בית המשפט כמקובל. במסגרת ההסדר, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לפסול את רשיון הנהיגה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום