הרחוב הירושלמי שוקם בעלות של מליונים

לאחר שנים של הזנחה, רחוב שמעון הצדיק הירושלמי זכה לפנים חדשות • שיקום תשתיות, ריבוד כבישים ועוד וכל זה בעלות של מליונים • מי שהוביל את הפרויקט הוא ראש העיר משה ליאון כחלק מפרויקט שיקום השכונות שהוא מתפעל

חדשות בארץ 16.12.2019 | 20:16

משה ליאון נושא דברים בטקס צילום: באדיבות המצלם

מזה שנים ארוכות שתושבי רחוב שמעון הצדיק בירושלים סובלים מהזנחה בכבישים ובתשתיות. "זה כמו חיזמא", אמר לנו אחד מהתושבים הוותיקים. "רק על נזקים שנגרמו לרכב כתוצאה מהכבישים שילמתי יותר מדלק", הוסיף תושב אחר.

אולם, להפתעת התושבים, לפני מספר חודשים הגיחו לרחוב השכם בבוקר רכי עבודה, שהחלו בשיקום רחובות השכונה.

המהלך המבורך הוא חלק מפרויקט שיקום השכונות אותו מוביל ראש העיר משה ליאון, אשר במהלכו משקמת העירייה את שכונות העיר הסובלות מהזנחה רבת שנים. בהשקעה של מילוני שקלים רובדו הכבישים, תוחזקו התשתיות וחלקן אף הוחלו בחדשות, והרחוב החל לקבל צורה.

היום (שני), חודשים ספורים לאחר שהחלו העבודות הן הגיעו לסיומן, כשראש העיר הגיע יחד עם סגניו לגזור את הסרט.

"מבחינתנו זה חלום שהתגשם", אמר איציק, תושב המקום מיום היוולדו ל'בחדרי חרדים'. אני כבר 30 שנה גר פה, והמקום לא טופל מאז שאני זוכר את עצמי. כמה שביקשנו והתחננו שום דבר לא עזר. איך שהגיע ליאון, קיבלנו כל מה שהיינו צריכים. אנחנו עדיין לא מאמינים שזה קרה כזה מהר".

ראש העיר משה ליאון אמר בטקס, "היינו צריכים לעשות את זה והצלחנו לעשות את זה. השקענו פה מליוני שקלים, הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, וזה מה שמוסיף ליופי האמיתי של העיר".

בהמשך הודה ליאון לקבלן, לצוות העובדים וליוסי דייטש ויוני יוסף שליוו את הפרויקט.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום