סובלים מאיום הרקטות? כך תגיעו לנתב"ג במהירות

אם אתם סובלים מאיום הקסאמים, לפחות תוכלו להגיע לנתב"ג בדרך מהירה יותר: הרכבת משיקה במוצ"ש הקרוב את קו הנגב שנסגר ונפתח לסירוגין, ועתה הקו ישפר במשהו את חייהם של תושבי הנגב

רכב ותחבורה 15.12.2019 | 11:16

עמדת מכירת כרטיסים לרכבת | צילום אילוסטרציה: ביזנעס

חברת רכבת ישראל הודיעה כי היא מחדשת את שירות רכבות הלילה הישירות מבירת הנגב באר שבע – עבור דרך יישובי הנגב המערבי אופקים, נתיבות ושדרות ומשם לאשקלון ואשדוד – ועד לנמל התעופה בן גוריון. השירות יפעל לאורך כל הלילה, פעם בשעה.

עד כה תושבי הדרום שעשו את דרכם לנתב"ג באמצעות הרכבת, בשעות הלילה, נאלצו להמתין להחלפה במשך כ-40 דקות בתחנת תל אביב ההגנה. 

השירות החדש יחל במוצאי השבת הקרוב, פרשת וישב, אור לכ"ד בכסלו – 21.12.19 למניינם.

הרכבת תמשיך מתחנת אשדוד מזרחה לעבר רחובות ומשם ללוד ולנמל התעופה, כך שלמעשה בזכות המהלך יחוברו גם 2 הערים הללו (רחובות ולוד) לשירות רכבות לאורך כל הלילה עד לנתב"ג 24 שעות ביממה.

קו הנגב המערבי הושלם לפני כ-4.5 שנים והוא היווה בשורה של ממש לתושבי הדרום, שיכולים מידי יום לנסוע לעבודה במרכז או בבאר שבע בקלות ובמהירות. לפני כשנה וחצי החל הקו לפעול גם בשעות הלילה, עד לאזור תל אביב.

הקו עולה לכותרות לעיתים קרובות משום שבעת מתיחות ביטחונית עם הרצועה הוא נסגר לפעילות בהוראת גורמי הביטחון, משום שחלקים ממנו – באזור שדרות – חשופים לרצועת עזה.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום