לא תאמינו: הפריט שהלקוחות גונבים הכי הרבה ממלונות

סקר שערכה חברה שבודקת מלונות וספא, גילתה כי הפריט שהכי נגנב על ידי לקוחות ממלונות - הוא דווקא מזרן. כן כן, למרות גודלו, אלפים מצליחים להגניב אותו אל רכבם ולהימלט איתו | ומה עושים בעלי המלונות? כלום

מעניין 10.12.2019 | 19:49

מזרונים. אילוסטרציה צילום: pixabay

גניבת מגבות מבית מלון זה דבר נפוץ וידוע מאז ומעולם, אבל לגנוב את המזרן? זה כבר ללכת רחוק מדי.

סקר חדש מגלה כי מלונות יוקרה נאלצים להתמודד עם אורחים שגונבים מזרנים לעיתים קרובות, יותר בכמויות שלא הייתם מעלים בדעתכם. על פי הסקר שנערך על ידי Wellness Heaven, חברה שבודקת מלונות וספא, המלונות בעלי חמישה כוכבים, הם למעשה בעלי סיכוי גבוה יותר לסבול מגניבות, דווקא פריטים גדולים שנעלמים לעומת פריטים קטנים יותר, אותם קל יותר להסתיר.

הסקר הלא מדעי חקר 634 מלונות ארבעה כוכבים ו-523 מלונות חמישה כוכבים, הממוקמים בעיקר באירופה, כך מדווח הערוץ WISC TV.

מנכ"ל חברת Wellness Heaven, טסילו קילמן, שוחח עם רבים מבעלי המלונות וניסה להבין כיצד אורחים יכולים להצליח לגנוב משהו גדול כמו מזרן.

לדברי קילמן, ככל הנראה האורחים ינסו לקחת את המזרן בלילה כאשר דלפק הקבלה אינו מאויש עם עובד המקום.

עוד עולה מהסקר כי הפריטים שהאורחים ינסו לגנוב - משתנים בהתאם לאיכות המלון. במלונות חמישה כוכבים, סביר יותר למצוא פריטים גדולים יותר (כמו טלוויזיות ומכונות קפה) שנעלמו, מלונות של ארבעה כוכבים יגלו שאורחים גנבו מכשירים אלקטרוניים קטנים או שלטי טלוויזיה.

קילמן אמר עוד כי הוא הופתע מכך שאורחים ינסו לגנוב פריטים גדולים, כמו מזרן, מכיוון שיהיה קל להנהלת המלון לגלות מי לקח את הפריט, הוא גם ציין כי מלונות חמישה כוכבים נוטים פחות לדווח על הגניבה, מכיוון שלכאורה הם לא רוצים להיות קשורים לפשע כלשהו. כמובן, חלוקי רחצה ומתלים נגנבים גם הם בדרך כלל, אך יש להניח שיותר קל להחליף אותם מאשר מזרנים.

גולש שתהה איך אפשר לגנוב מזרן בלי לעורר תשומת לב, קיבל תשובה מגולש אחר. "פשוט תלבש אפודה צהובה זוהרת מהסוג שיש לך בתא הכפפות בזמן שאתה מפלח את המזרן, אף אחד מאורחי המלון לא ישאל אותך כלום, אתה תיראה עובד המקום".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום