בדינר הבא שלכם לא תצטרכו להתפשר

אווניו מרכז האירועים היוקרתי בישראל מציג: יוקרה בכשרות הבד"ץ החרדית

כלכלי 9.12.2019 | 15:28

יח"צ

דינר או וועידה היא הגשמה של חלום! חלום של שבועות וחודשים של הכנה שכולם מכוונות לערב המכונן. לערב שכולו חיבור של תומכי התורה והחסידות עם החסידות עם הישיבה עם עמותת החסד. לאחד את החומר עם הרוח להגדיל תורה וחסד בעם ישראל.

אחרי שהחלטתם על התוכן חייבים לחפש את המקום, המקום שייתן ביטוי למעמד ההיסטורי. מיקום שיש בו אמירה מכבדת ומכובדת מכבדת את תומכי התורה ומרוממת את באי הוועידה. מסר של ערב של פעם ב...

איך שאתה תופס את עצמך ככה אחרים יתפסו אותך. אם אתה חושב בגדול רואה קדימה, אנשים יתייחסו אליך כאל גדול כאל מעצמה כאל דבר גדול שכולם רוצים להתחבר אליו.

לכן תמיד רצית לעשות את האירוע שלך במקום הנחשב ביותר בישראל. במיקום היוקרתי במרכז שישדר החוצה את המסר של דבר גדול קורה כאן.

רצית שאפת  אבל נאלצת לוותר. כי אצלנו אף אבל אף פעם לא מתפשרים על הכשרות.

מרכז האירועים אבניו • קרדיט: יח"צ

יש לנו בשורה בשבילך. מהיום אתה כבר  לא צריך לוותר. לא על היוקרה ולא על הכשרות. אתה יכול להרשות לעצמך את הטוב ביותר>>>

מהיום אפשר להגשים את החלום לאירוע יוקרתי בלתי נשכח במרכז הכנסים והאירועים שמארח את הכנסים והאירועים הנחשבים בישראל. עכשיו גם אתה יכול להוציא לפועל את התכנית לוועידה שתרומם את נגידי העם שתייקר את פועלם. שתמחיש לכולם שאצלנו חושבים בגדול חולמים בגדול.

מרכז האירועים היוקרתי של ישראל  אווניו מציג  שיתוף פעולה פורץ דרך עם קייטרינג האיכות והיוקרה 'רננים' בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, שיתוף פעולה שיבטיח לכם את האירוע היוקרתי ביותר במיקום הטוב ביותר בכשרות המהודרת ביותר.

מהיום את האירועים הגדולים באמת עושים באווניו עם תפריט איכותי יוקרתי וכשר למהדרין מבית 'רננים'

לאירוע הבא שלכם לחצו כאן>>>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום