הנהג דיווח על מצוקה, השתנק והשיחה נותקה

המוקד המשטרתי קיבל קריאה בלתי ברורה מאדם שהיה מעורפל ומסר שהוא היה מעורב בתאונה - ואז השתנק והשיחה נותקה • לאחר ניסיונות לא מוצלחים להשיגו טלפונית - המשטרה הפעילה מסוק ע"מ לסייע באיתורו

חדשות בארץ 9.12.2019 | 12:24

נהג במצוקה אותר ע"י מסוק משטרתי צילום: דוברות המשטרה

מוקד 100 של משטרת ישראל קיבל קריאה בלתי ברורה מגבר שהיה מעורפל ומסר שהוא היה מעורב בתאונה בכביש 6 ואז השתנק והשיחה נותקה, נעשו נסיונות לחייג אליו ולהשיג אך לא היה מענה.

למוקד היתה הבנה חלקית בלבד של מיקומו של הפונה וניסיונות ממושכים לקבל מימנו מיקום מדויק עלו בתוהו.

כוחות משטרה רבים ואמבולנס הוזנקו לסביבה לאזור המשוער והחלו סורקים את הכבישים בסביבה, בשל החשש לחייו של הגבר הוזנק מסוק משטרתי מהמערך האווירי של משטרת ישראל והוחל בביצוע איכון סלולרי של מיקומו.

לבסוף אותר הרכב בתעלה עמוקה סמוך למחלף עין תות על ידי המסוק והכוחות הקרקעיים הופנו אליו. הגבר פונה מהרכב לבית החולים רמב"ם שם נמסר שמצבו קל.

"משטרת ישראל תעשה הכל כדי להציל חיי אזרחים, ולא תהסס להפעיל אמצעים או כוחות על מנת לאתר ולהגיש עזרה לאזרח המצוי במצוקה. בארועים בהם קיים חשש לחיי אדם כל דקה היא קרטית ומשימת הצלת חיים היא בראש סדר העדיפות של כל אחד משוטרי משטרת ישראל" נמסר מהמשטרה. "משטרת ישראל ממליצה להתקין את אפליקציית "100-חירום" במכשירים הסלולרים. האפליקציה מאפשרת, בלחיצת כפתור, לכוחות המשטרה, *לאתר את מיקום המכשיר באופן מיידי ולחסוך דקות קריטיות במקרה של הצלת חיים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום