לא תאמינו מה עשה רון קובי כדי להשיג אישור מחלה

אתמול היה אמור להיערך לרון קובי שימוע במשרד הפנים, אך הוא נעדר לאחר ששיגר הודעה כי הוא חולה בדלקת ריאות, לא תאמינו עד לאיפה נסע קובי כדי להשיג את האישור

חדשות בארץ 4.12.2019 | 21:55

פלאש 90

אתמול (שלישי), היה אמור להיערך השימוע לראש עיריית טבריה במשרד הפנים, אך רון קובי עדכן כי הוא חולה והוא לא יוכל להגיע. מה שמפתיע הוא ממי הוא קיבל את "אישור המחלה" למחלתו.

לפי דיווח של דנה ירקצי, רון קובי נסע עד כפר זרזיר שם הוא מצא רופא ילדים שייתן לו את האישור על הדלקת ריאות ממנו לטענתו הוא סובל.

יצוין, כי כפר זרזיר הוא כבר שברובו מתגוררים בדואים. הוא לא נמצא במרחק נסיעה בטבריה, מרחק הנסיעה בשעות הרגועות עומד על לפחות חצי שעה ובשעות העומס אף יותר, מה שמקשה עוד יותר ולא מסביר למה קובי בחר לנסוע עד לשם כדי להוציא את אישור המחלה.

רון קובי לא הגיב לפניית 'כיכר השבת' בנושא.

כזכור, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן היה אמור לערוך שימוע, שנקבע מראש, לפוליטיקאי מטבריה, זאת לקראת פיטורין צפויים.

סאגת השימוע העסיקה רבות את שופט בית המשפט העליון, אליו עתר קובי פעם אחר פעם, כדי לדחות או לבטל את השימוע המדובר. לבסוף, כזכור, התקבלה עמדתו של משרד הפנים כי את ההחלטה בעניינו יקבל השר זאב אלקין.

הטענה של קובי היתה כי שר הפנים, יו"ר ש"ס אריה דרעי, שמתוקף סמכותו המוקנית לו בחוק הוא המחליט על פיטורים אפשריים של ראשי רשויות, יערב לגביו שיקולים פסולים משום שהוא נלחם בו.

בעקבות כך הועברה כאמור ההחלטה, על דעת שר הפנים, לשר אלקין. עצם השימוע נותר, כמתחייב, במשרד הפנים - בפני המנכ"ל - אך גם אליו החליט כאמור קובי שלא להגיע, כי לדבריו חש ברע.

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום